09-7413300

מכירת אולמות אירועים

סיכויים גדולים, הצלחה עסקית או חוסר מזל וכישלון ? אז לא מעט אנשים הם בעלי ניסיון וזיקה לתחום האירועים, חיפוש אולמות אירועים למכירה נעשה בד”כ על ידי אנשים שאוהבים את התחום ורואים את עצמם חלק אינטגרלי שרוצים לעסוק בניהול אולם אירועים או גן אירועים ולכן חשקה נפשם בחיפוש של אולמות אירועים למכירה.

יש נתח שוק לא קטן של אנשים שעורכים אירועים בעצמם באופן עצמאי ואז הם צריכים לדאוג לשירותי השכרת ציוד לאירועים שזה נושא בפני עצמו ויש שיעדיפו לעשות זאת מבלי להתאמץ בגן או אולם אירועים כשהכל כלול במחיר.

רכישת אולם אירועים, הוא עסק שדורש הוצאת סכומי כסף גדולים ומשמעותיים בתקווה שעם הזמן הרווחים יכסו את ההוצאות ויהפכו לעסק משגשג.

אולמות אירועים למכירה

מצד אחד קיים סיכון לא מועט שהעסק לא יזכה לרווחים עקב התלות של עולם האירועים במצבים כלכליים וביטחוניים – אווירה ומצב רוח, המצב בגלובלי ומכאן שהעסקה יכולה להיות רווחית ולהפוך עם הזמן להצלחה גדולה ומצד שני יכולה להיות כישלון שיביא להפסדים.

שמחות כגון בר/בת מצווה, חתונות, ימי כיף, ימי גיבוש, ערבי חברה ועוד מתרחשות באולמות ובגני אירועים כמעט מדי ערב – כאשר מתבצעת עסקה טובה ומוצלחת, סביר להניח שההשקעה תוחזר במהירות ואז תתחילו להרוויח.
במשרד תיווך איצקוביץ נכסים יש מידי פעם במאגר עסקים למכירה בתחום זה, כבתחומים רבים אחרים והזדמנויות עסקיות של נכסים עסקיים בכל רחבי הארץ בכלל, באזור השרון ובמרכזה בפרט. עם כל זאת, יש להבין שבעלות על אולמות וגני אירועים מהווה אתגר תובעני וקשוח.

חפשו בגוגל אולמות אירועים למכירה וראו את ההיצע הקיים.

בחירת האולם

בעת בחירת אולמות אירועים למכירה, צריך לשים לב למספר דברים כגון: מיקום האולם, השם והמוניטין שיצא לו בתקופת פעילותו, השווי האמיתי שלו, הפוטנציאל העתידי שלו, הסיבות למכירה מצב השוק הנוכחי ומצב עתידי.

כדי לבחון טוב את הדברים יש להסתייע באנשי מקצוע בעלי הידע והכלים, באמצעותם יתאפשר להם לייעץ, להכווין ולסייע בבחירת האולם ובקבלת כל ההחלטות המהוות חלק מהליך הרכישה.

אם אתם מעוניינים לעשות את הצעד העסקי המשמעותי הזה, ואתם מחפשים אולמות אירועים למכירה, מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם צוות מקצועי ומנוסה, אשר ילווה, ייעץ ויכוון לכל אורך הליך הרכישה.

חיפוש אולם אירועים למכירה

בבואנו לחפש מודעה נשים לב שתכיל את מירב המידע שיתן לנו קנה מידה:
המודעת תתחיל בזו הלשון – למכירה אולם אירועים המתמחה באירועים.
הדברים שעלינו לבדוק הם –
מהי כמות האשים שיכול להכיל כחוק.
באיזה אזור בארץ נמצא האולם.
האם האולם מושקע
האם עבר שיפוץ בתקופה האחרונה
האם לאולם יש רישיון עסק.
מה גודל המטבח
מה מצב הריהוט באיזה סטנדרט הריהוט
האם יש מערכות הגברה ותאורה.
מה העבר העסקי של האולם.
מה קורה עם המוניטין של האולם.

מחפשים אולם אירועים למכירה – מחפשים נכסים מסחריים למכירה – פנו אלינו ונסייע לכם למצוא.

מוכר או משכיר את הנכס ?
קונה, מחפש מנהל נכסים ?

צרו קשר עכשיו: