הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

למכירה בתים במושבים בשרון

בתים למכירה במושבים בשרון

מחפשים בית במושבים בשרון? מחפשים בתים למכירה במושבים בשרון ? מעוניינים למכור בית במושב בשרון ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של בתים למכירה במושבים בשרון – משרד התיווך במושבים בשרון עם המבחר הגדול של משקים למכירה בשרון או נחלות למכירה באזור השרון .
למחפשים – משק למכירה בשרון – אנו הכתובת.

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן במושבי אזור השרון שסוגר הרבה עסקאות מכר של – נדל"ן במושבים בשרון – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לרוכשים / למשקיעים במושבים בשרון – בתים להשקעה במושבים בשרון.

כל אדם שבבעלותו בית למכירה במושבים בשרון , ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הבית במושב בשרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק נכסים ומכירתם.
אתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

הוספת בתים למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות למכירה ולפרסום.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא במושבים בשרון?

כמתבקש ממושבים בשרון, יש בהם גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן במושבים בשרון, מתווכים העוסקים בנושא של מכירת קרקעות במושבים בשרון בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור נכס במושב בשרון ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה במושבים בשרון.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בשרון יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

בית למכירה במשוב בשרון

מכירת בית במשוב בשרון הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה במושבים בשרון זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית ביית במושב בשרון, נדלן לקניה במושב בשרון או השקעה במושב בשרון.

רוצים למכור נכס במושב בשרון ? רוצים למכור בית במושב בשרון?

למוכרי דירות ובתים במושבי השרון – כל אדם שבבעלותו נכס במושב בשרון ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

סוכנות נדל"ן במושב בשרון, מתווכים העוסקים במכירת נחלות במושב בשרון

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

נכסים להשקעה במושבים בשרון

מחפשים נכס להשקעה במושב בשרון ? במשרדנו תמצאו מגוון של נכסים להשקעה במושבים בשרון עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

משקים למכירה בשרון

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות, הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את מגוון משקים למכירה בשרון , את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג משק למכירה בשרון לקונים שמתעניינים בו.

לפי מושבים

מושב עין ורד, עין שריד, כפר הס, חירות, קדימה, בית יהושוע נמצאים בחלקו הדרומי של מושבי המועצה והקרובים ביותר ליישובים המתפתחים והאיכותיים קדימה-צורן ותל-מונד ובהם נעשו בשנים האחרונות "הרחבות" שהגדילו את מספר התושבים והכניסו משפחות  צעירות וקהילה תוססת שמתבטאת בהמון תכני פנאי ותרבות לגילאים השונים.

במושבים כגון בית יצחק, אודים, אלישמע, בית יהושע, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, גבעת חן, גן חיים, גני עם, גת רימון, חגור, חרוצים, ינוב, ירחיב, נורדיה, ניצני עוז, סלעית, עין ורד, צופית, צור משה, צור נתן, שדה ורבורג, שער אפריים, תנובות ישנם גם נחלות / משקים של חקלאים.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

דופלקס חדש למכירה ברעננה
₪5700000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה - דירת דופלקס 5 חדרים חדשה למכירה ברעננה בשיווק של איצקוביץ נכסים - מרפסת שמש בשטח 138 מ"ר

משרדים למכירה בראשון לציון
₪3630000

למכירה


5 חדרים
|
משרדים למכירה בראשון לציון - למכירה משרדים בראשון לציון בבניין מפואר 220 מ"ר מחולק ל 5 משרדים מתוכם 3 משרדים עם יציאה למרפסת, גמר מלא.

4 חדרים למכירה בבר אילן
₪3300000

למכירה


4 חדרים
|
דירת 4 חדרים למכירה בבר אילן ברעננה, למכירה ברעננה 4 חדרים ברחוב בר אילן , קומה 5 עורפית, 120 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 5 חדרים בבר אילן
₪3400000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה ברעננה 5 חדרים ברחוב בר אילן כולל חניה, 150 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

משרד למכירה ברעננה
₪2706000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה משרד ברעננה, משרד למכירה ברעננה, ברעננה משרד למכירה - 123 מ"ר לפי 22000 שקל למ"ר

למכירה 5 חדרים במזרח רעננה
₪4250000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה במזרח רעננה דירת 5 חדרים משודרגת לנוף פתוח ומקסים כ 140 מ"ר קומה 11 שתי חניות שתי מעליות, יש מעלית שבת, 3 כיווני אוויר

למכירה דירה ברעננה
₪2590000

למכירה


3.5 חדרים
|
למכירה 3,5 חדרים ברעננה ברחוב חפץ חיים 105 מ"ר 2 מרפסות שמש אחת גדולה 15 מ"ר ושניה עורפית 5 מ"ר , קומת קרקע מתוך 6 , מזגנים בחדרים, חדרים מרווחים ומוארים נכס משופץ, ממ"ד גדול, כ"א דרום וצפון. פינוי גמיש לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה ברעננה ברחוב גולומב
₪2590000

למכירה


4 חדרים
|
למכירה 4 חדרים ברעננה ברחוב גולומב קומה ראשונה עורפית ושקטה מעלית וחניה 114 מ"ר

למכירה ברחוב נילי ברעננה
₪7200000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה ברחוב נילי ברעננה - בית קרקע למכירה ברעננה רחוב נילי, אדמה פרטית, רחוב הולנדי שקט בחלק הדרום מזרחי של רעננה מגרש 380 מ"ר בנוי 170 מ"ר יש עוד זכויות בניה, לשיפוץ חלקי

דירת גן למכירה ברעננה
₪5500000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת גן ברחוב הקישון תקרה מוגבהת 5 חדרים יפיפיה משופצת קומפלט גודל 154 מ"ר פלוס גינה של 100 מ"ר מטופחת ומושקעת במקור היתה 4 מטבח יוקרתי 2 חדרי אמבטיה ושירותים קומה 1 מוגבהת שלושה כיווני אוויר צ/מ/מ פלוס מחסן ענק ומרווח של

הפרויקט ברחוב קצין
₪3183000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
מבחר נכסים ברחוב קצין ברעננה מגוון דירות 4 / 5 חדרים בגדלים שונים באזור פסטורלי שגובל בבתים פרטיים בדרום מזרח רעננה לאחר תמ"א 38 כולל מרפסת שמש, ממד, מחסן וחנייה.

דופלקס למכירה ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה, ברחוב הפרחים 5 חדרים 2 חניות ומחסן בשיווק איצקוביץ נכסים
67 נכסים סך הכלנכסים בדף