הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה בכפר סבא

דירות למכירה בכפר סבא

מחפשים דירה בכפר סבא? מחפשים בתים למכירה בכפר סבא? מעוניינים למכור דירה בכפר סבא ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של נכסים בכפר סבא למכירהדירות למכירה בכפר סבא. לרוכשים / למשקיעים בכפר סבאדירות להשקעה בכפר סבא .

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בכפר סבא בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / נכסים בכפר סבא למכירה / קניה ומכירה של נכסים למכירה בכפר סבא / נכסים להשקעה בכפר סבא / נכסי נדל"ן באזור כפר סבא שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן בכפר סבא – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

למכירה דירות דופלקס בכפר סבא

אז כן, גם בכפר סבא נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס בכפר סבא למכירה / למכירה דירות דופלקס בכפר סבא / דופלקס בכפר סבא למכירה / למכירה דופלקס בכפר סבא / דופלקסים בכפר סבא / דופלקסים למכירה בכפר סבא.

לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

למכירה דירות פנטהאוז בכפר סבא

אז כן, גם בכפר סבא נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז בכפר סבא למכירה / למכירה דירות פנטהאוז בכפר סבא / פנטהאוז בכפר סבא למכירה / למכירה פנטהאוז בכפר סבא / פנטהאוזים בכפר סבא / פנטהאוזים למכירה בכפר סבא.

למכירה דירות גג בכפר סבא

אז כן, גם בכפר סבא נמכרות דירות גג ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות גג בכפר סבא למכירה / למכירה דירות גג בכפר סבא / דירת גג בכפר סבא למכירה / למכירה דירות גג בכפר סבא / דירת גג בכפר סבא / דירות גג למכירה בכפר סבא.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בכפר סבא?

כמתבקש מעיר כמו כפר סבא, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בכפר סבא, מתווכים העוסקים במכירת דירות בכפר סבא בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בכפר סבא.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בכפר סבא יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה מושך כל מי שמחפש דירה למכירה בכפר סבא ותלוי בביקוש והצע של דירות למכירה בכפר סבא / בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

דירה למכירה בכפר סבא

מכירת דירה בכפר סבא הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה בכפר סבא זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה בכפר סבא, נדל"ן לקניה בכפר סבא או השכרת דירה בכפר סבא מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של פארק עם אגם מרהיב גנים יפיפיים ועתיד מזהיר.

רוצים למכור דירה בכפר סבא? רוצים למכור בית בכפר סבא?

למוכרי דירות ובתים בכפר סבא –

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור דירה בכפר סבא בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות לפרסום ולמכירה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בכפר סבא?

כמתבקש מעיר כמו כפר סבא , יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בכפר סבא, מתווכים העוסקים במכירת דירות בכפר סבא בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בכפר סבא.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה בכפר סבא, נדלן לקניה בכפר סבא או השכרת דירה בכפר סבא מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של אגם ופארק ועתיד מזהיר.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.
הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.

דירות להשקעה בכפר סבא

מחפשים דירה להשקעה בכפר סבא ? במשרדנו תמצאו מגוון של דירות להשקעה בכפר סבא עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות, הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה.

לפי שכונות – דירות למכירה בהדרים – דירות למכירה בקפלן – דירות למכירה ביוספטל – דירות למכירה בכפר סבא הצעירה  – דירות למכירה בשיכון עלייה – דירות למכירה בסביוני הכפר – דירות למכירה בגני השרון – דירות למכירה בקרית ספיר – דירות למכירה בנווה הדרים – דירות למכירה בתקומה – דירות למכירה בחצרות הדר – דירות למכירה בכיסופים

בתים בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור בית בכפר סבא? קניית בית בכפר סבא הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי בכפר סבא אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה בכפר סבא / בית למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מחירים של בתים בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית בכפר סבא שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים בכפר סבא / למכירה בית בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתי קרקע בכפר סבא – בית קרקע בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור בית קרקע בכפר סבא? קניית בית קרקע בכפר סבא הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית קרקע בכפר סבא אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתי קרקע למכירה בכפר סבא / בית קרקע למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מחירים של בתי קרקע בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית קרקע בכפר סבא שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתי קרקע בכפר סבא / למכירה בית קרקע בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי בכפר סבא? קניית בית פרטי בכפר סבא אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי בכפר סבא אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה בכפר סבא / בית פרטי למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי בכפר סבא שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים בכפר סבא / למכירה בית פרטי בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי בכפר סבא? קניית דו משפחתי בכפר סבא אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי בכפר סבא אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה בכפר סבא / דו משפחתי למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי בכפר סבא שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור קוטג' בכפר סבא? קניית קוטג' בכפר סבא / קניית דירת קוטג' בכפר סבא אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' בכפר סבא / מכירת דירת קוטג' בכפר סבא אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים בכפר סבא / קניית קוטג'ים בכפר סבא הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה בכפר סבא / דירת קוטג' למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' בכפר סבא שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' בכפר סבא / למכירה דירת קוטג' בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות בכפר סבא

מחפשים לקנות או למכור וילה בכפר סבא? קניית וילה בכפר סבא / קניית וילות בכפר סבא אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה בכפר סבא / מכירת וילות בכפר סבא אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות בכפר סבא / קניית וילות בכפר סבא הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה בכפר סבא / וילות למכירה בכפר סבא, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה בכפר סבא, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה בכפר סבא שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה בכפר סבא / למכירה וילות בכפר סבא – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.

למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה - ברעננה למכירה דופלקס 5 חדרים, 3 חדרים בקומת כניסה, 2 חדרים בקומה עליונה, מרפסת שמש 22 מטר מרובע בקומת הכניסה, 14 מטר מרובע מרפסת בקומה העליונה . ארנונה 1500 לחודשיים, 290 שקל דמי וועד בית.

דופלקס חדש למכירה ברעננה
₪5700000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה - דירת דופלקס 5 חדרים חדשה למכירה ברעננה בשיווק של איצקוביץ נכסים - מרפסת שמש בשטח 138 מ"ר

משרדים למכירה בראשון לציון
₪3630000

למכירה


5 חדרים
|
משרדים למכירה בראשון לציון - למכירה משרדים בראשון לציון בבניין מפואר 220 מ"ר מחולק ל 5 משרדים מתוכם 3 משרדים עם יציאה למרפסת, גמר מלא.

4 חדרים למכירה בבר אילן
₪3300000

למכירה


4 חדרים
|
דירת 4 חדרים למכירה בבר אילן ברעננה, למכירה ברעננה 4 חדרים ברחוב בר אילן , קומה 5 עורפית, 120 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 5 חדרים בבר אילן
₪3400000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה ברעננה 5 חדרים ברחוב בר אילן כולל חניה, 150 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

משרד למכירה ברעננה
₪2706000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה משרד ברעננה, משרד למכירה ברעננה, ברעננה משרד למכירה - 123 מ"ר לפי 22000 שקל למ"ר

למכירה 5 חדרים במזרח רעננה
₪4250000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה במזרח רעננה דירת 5 חדרים משודרגת לנוף פתוח ומקסים כ 140 מ"ר קומה 11 שתי חניות שתי מעליות, יש מעלית שבת, 3 כיווני אוויר
61 נכסים סך הכלנכסים בדף
השכרה לטווח קצר

השכרה לטווח קצר

להשכרה לטווח קצר דירות / בתים להשכרה לטווח קצר – מאובזרים ומרוהטים 2,3,4 חדרים, דירות נופש יוקרתיות. בתים וילות להשכרה לטווח קצר (מינימום 10 לילות לווילה) דירות לתיירים / לאנשי עסקים / למשפחות.

קרא עוד »

הוספת נכס בכפר סבא למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה בכפר סבא ? 

הוסף נכס למכירה בכפר סבאהוספת נכס למכירה בכפר סבא – הוספת דירות למכירה בכפר סבא – הוסף דירה למכירה בכפר סבא – הוספת דירות בכפר סבא למכירה – הוספת דירה למכירה בכפר סבא

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן בכפר סבא

הוספת נכס למכירה בכפר סבא – הוסף נכס בכפר סבא למכירההוספת נכס בכפר סבא למכירההוסף דירה בכפר סבא למכירההוספת דירה בכפר סבא למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :