הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה בנתניה

דירות למכירה בנתניה

מחפשים דירה בנתניה ? נכס להשקעה בנתניה ? מחפשים בתים למכירה בנתניה ? מעוניינים למכור דירה בנתניה ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם דירה למכירה בנתניה – מבחר של נכסים להשקעה בנתניה / מכירת דירות בנתניה / דירות למכירה בנתניה / נכסים למכירה בנתניה / נכסים בנתניה למכירה / קניית דירה בנתניה / מכירת דירה בנתניה .

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור נתניה שסוגר הרבה עסקאות מכר של – נדל"ן בנתניה – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לרוכשים / למשקיעים בנתניה – דירות למכירה בנתניהדירות להשקעה בנתניה.

דירות למכירה בנתניה – כל אדם שבבעלותו דירה למכירה בנתניה, ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בנתניה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בנתניה?

כמתבקש מעיר כמו נתניה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בנתניה, מתווכים העוסקים במכירת דירות בנתניה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בנתניה.

דירה למכירה בנתניה – כל מי שמחפש – דירות למכירה בנתניהתיווך דירות בנתניה מכיר את ההיצע והביקוש הגדול של דירות בנתניה ויודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

דירה למכירה בנתניה

מכירת דירה בנתניה הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה בנתניה זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה בנתניה, נדל"ן לקניה בנתניה או השכרת דירה בנתניה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של פארק עם אגם מרהיב גנים יפיפיים ועתיד מזהיר.

למכירה דירות דופלקס בנתניה

אז כן, גם בעיר נתניה נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס בנתניה למכירה / למכירה דירות דופלקס בנתניה / דופלקס בנתניה למכירה.

למכירה דירות פנטהאוז בנתניה

אז כן, גם בנתניה נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז בנתניה למכירה / למכירה דירות פנטהאוז בנתניה / פנטהאוז בנתניה למכירה / למכירה פנטהאוז בנתניה / פנטהאוזים בנתניה / פנטהאוזים למכירה בנתניה.

למכירה דירות גג בנתניה

כן, גם בעיר הנתניה נמכרות דירות גג ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות גג בנתניה למכירה / למכירה דירות גג בנתניה / דירת גג בנתניה למכירה / למכירה דירות גג בנתניה / דירת גג בנתניה / דירות גג למכירה בנתניה.

לרוכשים / למשקיעים בנתניה – דירה למכירה בנתניה / נכסים להשקעה בנתניה / דירות להשקעה בנתניה / נכסים למכירה בנתניה .

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בנתניה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור נתניה שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן בנתניה – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

רוצים למכור דירה בנתניה? רוצים למכור בית בנתניה?

למוכרי דירות ובתים בנתניה –

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור דירה בנתניה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות למכירה ולפרסום.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בנתניה?

כמתבקש מעיר כמו נתניה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בנתניה, מתווכים העוסקים במכירת דירות בנתניה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בנתניה.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בנתניה יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה בנתניה, נדלן לקניה בנתניה או השכרת דירה בנתניה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של אגם ופארק ועתיד מזהיר.

דירות להשקעה בנתניה

מחפשים דירה להשקעה בנתניה ? במשרדנו תמצאו מגוון של דירות להשקעה בנתניה עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.
הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות, הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה.

דירות למכירה בשכונות של נתניה – דירות למכירה בעיר ימים – דירות למכירה בקרית השרון – דירות למכירה בקרית נורדאו – דירות למכירה ברמת פולג – דירות למכירה בקרית צאנז – דירות למכירה בנאות הרצל – דירות למכירה ברמת ידין – דירות למכירה בנוה איתמר – דירות למכירה בעין התכלת – דירות למכירה ברמת אפריים – דירות למכירה בנאות גולדה – דירות למכירה בגן ברכה – דירות למכירה בנאות שקד אזורים – דירות למכירה בפרדס הגדוד – דירות למכירה בפארק שיאים – בנאות גנים שיכון וותיקים – דירות למכירה בשכונת דורה – דירות למכירה ברמת חן – דירות למכירה בחוף הירוק – דירות למכירה בגבעת האירוסים – דירות למכירה בגרינטל.

בתים בנתניה

מחפשים לקנות או למכור בית בנתניה? קניית בית בנתניה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי בנתניה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה בנתניה / בית למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מחירים של בתים בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית בנתניה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים בנתניה / למכירה בית בנתניה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים בנתניה

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי בנתניה? קניית בית פרטי בנתניה אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי בנתניה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה בנתניה / בית פרטי למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי בנתניה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים בנתניה / למכירה בית פרטי בנתניה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתי קרקע בנתניה – בית קרקע בנתניה

מחפשים לקנות או למכור בית קרקע בנתניה? קניית בית קרקע בנתניה הוא אינו דבר של מה בכך / מכירת בית קרקע בנתניה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו אלינו ומצאו – בתי קרקע למכירה בנתניה / בית קרקע למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מחירים של בתי קרקע בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית קרקע בנתניה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתי קרקע בנתניה / למכירה בית קרקע בנתניה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי בנתניה

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי בנתניה? קניית דו משפחתי בנתניה אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי בנתניה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה בנתניה / דו משפחתי למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי בנתניה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי בנתניה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' בנתניה

מחפשים לקנות או למכור קוטג' בנתניה? קניית קוטג' בנתניה / קניית דירת קוטג' בנתניה אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' בנתניה / מכירת דירת קוטג' בנתניה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים בנתניה / קניית קוטג'ים בנתניה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה בנתניה / דירת קוטג' למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' בנתניה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' בנתניה / למכירה דירת קוטג' בנתניה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות בנתניה

מחפשים לקנות או למכור וילה בנתניה? קניית וילה בנתניה / קניית וילות בנתניה אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה בנתניה / מכירת וילות בנתניה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות בנתניה / קניית וילות בנתניה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה בנתניה / וילות למכירה בנתניה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה בנתניה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה בנתניה שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה בנתניה / למכירה וילות בנתניה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

למכירה 5 חדרים במזרח רעננה
₪4250000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה במזרח רעננה דירת 5 חדרים משודרגת לנוף פתוח ומקסים כ 140 מ"ר קומה 11 שתי חניות שתי מעליות, יש מעלית שבת, 3 כיווני אוויר

למכירה דירה ברעננה
₪2590000

למכירה


3.5 חדרים
|
למכירה 3,5 חדרים ברעננה ברחוב חפץ חיים 105 מ"ר 2 מרפסות שמש אחת גדולה 15 מ"ר ושניה עורפית 5 מ"ר , קומת קרקע מתוך 6 , מזגנים בחדרים, חדרים מרווחים ומוארים נכס משופץ, ממ"ד גדול, כ"א דרום וצפון. פינוי גמיש לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה ברעננה ברחוב גולומב
₪2590000

למכירה


4 חדרים
|
למכירה 4 חדרים ברעננה ברחוב גולומב קומה ראשונה עורפית ושקטה מעלית וחניה 114 מ"ר

למכירה ברחוב נילי ברעננה
₪7200000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה ברחוב נילי ברעננה - בית קרקע למכירה ברעננה רחוב נילי, אדמה פרטית, רחוב הולנדי שקט בחלק הדרום מזרחי של רעננה מגרש 380 מ"ר בנוי 170 מ"ר יש עוד זכויות בניה, לשיפוץ חלקי

דירת גן למכירה ברעננה
₪5500000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת גן ברחוב הקישון תקרה מוגבהת 5 חדרים יפיפיה משופצת קומפלט גודל 154 מ"ר פלוס גינה של 100 מ"ר מטופחת ומושקעת במקור היתה 4 מטבח יוקרתי 2 חדרי אמבטיה ושירותים קומה 1 מוגבהת שלושה כיווני אוויר צ/מ/מ פלוס מחסן ענק ומרווח של

הפרויקט ברחוב קצין
₪3183000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
מבחר נכסים ברחוב קצין ברעננה מגוון דירות 4 / 5 חדרים בגדלים שונים באזור פסטורלי שגובל בבתים פרטיים בדרום מזרח רעננה לאחר תמ"א 38 כולל מרפסת שמש, ממד, מחסן וחנייה.

דופלקס למכירה ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה, ברחוב הפרחים 5 חדרים 2 חניות ומחסן בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪3290000

למכירה


4 חדרים
|
דירת 4 חדרים ברעננה למכירה, למכירה 4 חדרים רחוב ההדס ברעננה 124 מ"ר פלוס 16 מ"ר מרפסת שמש, קומה ראשונה בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה חנות ברעננה
₪2000000

למכירה


2 חדרים
|
למכירה חנות ברעננה 83 מ"ר פלוס ממ"ד בשיווק איצקוביץ נכסים מצ"ב תסריט של העסק

משרד ברעננה למכירה או השכרה
₪1200000

למכירה


2 חדרים
|
1 חניותParking(s)
משרד ברעננה להשכרה או מכירה, משרד ברעננה למכירה או השכרה באזור תעשייה רעננה עם חניה כולל דמי ניהול בשיווק איצקוביץ נכסים מחיר מכירה - 1200000 שקל מחיר השכרה - 3000 שקל לחודש. צפיייה בסירטון - https://youtube.

בית להשקעה בפילדלפיה
₪550000

למכירה


1 חדרים
|
בית להשקעה בפילדלפיה בשיווק של איצקוביץ נכסים. מחיר 140000 דולר. תשואה חודשית 1700 דולר לצפיה בסירטון - https://youtu.

למכירה 3 חדרים חדשה בנוה זמר
₪3000000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 3 חדרים חדשה בנוה זמר, בשיווק איצקוביץ נכסים, שכונה צעירה, מתפתחת, מבוקשת, בניה נמוכה, מרכז בילוי ופארקים, קומה שלישית, 70 מ"ר פלוס 14 מ"ר מרפסת, מיקום פינתי, כולל חניה גדולה בחניון, מתאימה ל 2 רכבים ומחסן, הדירה פונה
62 נכסים סך הכלנכסים בדף

הוספת נכס בנתניה למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה בנתניה ? 

הוסף נכס למכירה בנתניה – הוספת נכס למכירה בנתניה – הוספת דירות למכירה בנתניה – הוסף דירה למכירה בנתניה – הוספת דירות בנתניה למכירה – הוספת דירה למכירה בנתניה

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן בנתניה

הוספת נכס למכירה בנתניה – הוסף נכס בנתניה למכירההוספת נכס בנתניה למכירההוסף דירה בנתניה למכירההוספת דירה בנתניה למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :