הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה ברעננה

דירות למכירה ברעננה

מחפשים דירה ברעננה? מחפשים בתים למכירה ברעננה? מעוניינים למכור דירה ברעננה ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של דירות למכירה ברעננה.

לרוכשים / למשקיעים ברעננה – דירות להשקעה ברעננה.

כל אדם שבבעלותו דירה למכירה ברעננה , ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה ברעננה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור רעננה שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן ברעננה – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא ברעננה?

כמתבקש מעיר כמו רעננה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן ברעננה, מתווכים העוסקים במכירת דירות ברעננה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה ברעננה.

למכירה דירות פנטהאוז ברעננה

אז כן, גם בעיר רעננה נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז ברעננה למכירה / למכירה דירות פנטהאוז ברעננה / פנטהאוז ברעננה למכירה / למכירה פנטהאוז ברעננה / פנטהאוזים ברעננה / פנטהאוזים למכירה ברעננה.

למכירה דירות דופלקס ברעננה

אז כן, גם בעיר רעננה נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס ברעננה למכירה / למכירה דירות דופלקס ברעננה / דופלקס ברעננה למכירה / למכירה דופלקס ברעננה / דופלקסים ברעננה / דופלקסים למכירה ברעננה.

הלהיט העכשווי ברעננה – 

דירות למכירה בנווה זמר

אתם מחפשים דירה בשכונת נווה זמר? נווה זמר היא שכונה מבוקשת מאד בקרב שלל נכסים ברעננה .
אצלנו באיצקוביץ נכסים תמצאו בנווה זמר רעננה למכירה דירה בכל גודל שמתאים לכם – תושבי השכונה נהנים מסמיכות לכל השירותים הקהילתיים ומנגישות לצירי תנועה מרכזיים.

דירת 3 חדרים למכירה בנווה זמר  – דירת 4 חדרים למכירה בנווה זמר – דירת 5 חדרים למכירה בנווה זמר – דירת גן למכירה בנווה זמר – דירת פנטהאוז למכירה בנווה זמר.

בנייני מגורים חדשים עם דירות מרווחות של קבלנים מוכרים אשר מעניקות לרוכשים סביבת מחיה הומוגנית, נוחה ובטוחה לגידול ילדים, עם תשתיות חינוך חדישות ומרחבים ציבוריים מרשימים לפעילויות פנאי.

למכירה דירת 3 חדרים בנווה זמר – למכירה דירת 4 חדרים בנווה זמר – למכירה דירת 5 חדרים בנווה זמר – למכירה דירת בנווה זמר – למכירה דירת פנטהאוז בנווה זמר.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות ברעננה יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

למכירה דירות ברעננה בנוה זמר

דירות למכירה ברעננה בנווה זמר – דירות ברעננה בנווה זמר – למכירה דירות ברעננה בנווה זמר / דירות ברעננה בנווה זמר למכירה / דירות למכירה בנווה זמר / מכירת דירות בנווה זמר / דירה למכירה בנווה זמר – נווה זמר ברעננה למכירה .

למכירה דירות ברעננה בנאות שדה

דירות ברעננה בנאות שדה – דירות למכירה בנאות שדה / מכירת דירות בנאות שדה / דירה למכירה בנאות שדה – נאות שדה ברעננה למכירה .

למכירה דירות ברעננה בשכונת המאה

דירות ברעננה בשכונת המאה – דירות למכירה בשכונת המאה / מכירת דירות בשכונת המאה / דירה למכירה בשכונת המאה – שכונת המאה ברעננה למכירה ,  למכירה בשכונת המאה, דירה למכירה בשכונת המאה, דירות למכירה בשכונת המאה.

דירת 3 חדרים למכירה בשכונת המאה / למכירה 3 חדרים בשכונת המאה – דירת 4 חדרים למכירה בשכונת המאה / למכירה 4 חדרים בשכונת המאה – דירת 5 חדרים למכירה בשכונת המאה / למכירה 5 חדרים בשכונת המאה – דירת גן למכירה בשכונת המאה / למכירה דירת גן בשכונת המאה – דירת פנטהאוז למכירה בשכונת המאה / למכירה פנטהאוז בשכונת המאה.

למכירה דירות ברעננה בלב הפארק

דירות ברעננה בלב הפארק – דירות למכירה בלב הפארק / מכירת דירות בלב הפארק / דירה למכירה בלב הפארק – לב הפארק ברעננה למכירה .

דירה למכירה ברעננה

מכירת דירה ברעננה הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה ברעננה זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה ברעננה, נדלן לקניה ברעננה או השכרת דירה ברעננה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של פארק עם אגם מרהיב גנים יפיפיים ועתיד מזהיר.

רוצים למכור דירה ברעננה? רוצים למכור בית ברעננה?

למוכרי דירות ובתים ברעננה –

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור דירה ברעננה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות למכירה ולפרסום.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא ברעננה?

כמתבקש מעיר כמו רעננה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן ברעננה, מתווכים העוסקים במכירת דירות ברעננה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה ברעננה.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות ברעננה יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה ברעננה, נדלן לקניה ברעננה או השכרת דירה ברעננה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של אגם ופארק ועתיד מזהיר.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.

דירות להשקעה ברעננה

מחפשים דירה להשקעה ברעננה ? במשרדנו תמצאו מגוון של דירות להשקעה ברעננה עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות, הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה.

לפי שכונות – דירות למכירה בנווה זמר – דירות למכירה בלב הפארק – דירות למכירה בקרית שרת – דירות למכירה בנאות שדה – דירות למכירה בקרית דוד רמז – דירות למכירה בשיכון אשר – דירות למכירה בקרית גנים – דירות למכירה בלסטר – דירות למכירה בקרית אליהו

בתים ברעננה

מחפשים לקנות או למכור בית ברעננה? קניית בית ברעננה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי ברעננה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה ברעננה / בית למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מחירים של בתים ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית ברעננה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים ברעננה / למכירה בית ברעננה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתי קרקע ברעננה – בית קרקע ברעננה

מחפשים לקנות או למכור בית קרקע ברעננה? קניית בית קרקע ברעננה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית קרקע ברעננה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו אלינו ומצאו – בתי קרקע למכירה ברעננה / בית קרקע למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מחירים של בתי קרקע ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית קרקע ברעננה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתי קרקע ברעננה / למכירה בית קרקע ברעננה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים ברעננה

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי ברעננה? קניית בית פרטי ברעננה אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי ברעננה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה ברעננה / בית פרטי למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי ברעננה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים ברעננה / למכירה בית פרטי ברעננה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות למכירה בשכונת המאה

למכירה בשכונת המאה

אתם מחפשים דירה בשכונת המאה? על פי המסתמן, שכונה זו היא "הדבר החם הבא" בשוק הנדל"ן עם מיקום מנצח.

בשכונת המאה נבנים פרוייקטים חדשים, היא נבנית במיקום אידיאלי בסמיכות לכביש 531 מדרום לרחוב פרדס משותף.

שכונת המאה היא שכונה מבוקשת מאד ברעננה.
אצלנו באיצקוביץ נכסים תמצאו בשכונת המאה רעננה למכירה דירה בכל גודל שמתאים לכם – תושבי השכונה נהנים מסמיכות לכל השירותים הקהילתיים ומנגישות לצירי תנועה מרכזיים.

"שכונת המאה" היא שכונה חדשה לחלוטין, עם תכנון של כל צרכי התושבים – גישה נוחה לעורקי התחבורה הראשיים של האזור, גני משחקים, פארקים ונוף פרדסים ירוק ופסטורלי של אזור דרום השרון, מבני ציבור שנותנים מענה לצרכים של התושבים.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה
₪5200000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי ברעננה - דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה 174 מטר מרובע, 2 מרפסות שמש, דירה מרווחת ומשודרגת ברמה גבוהה, קומה 4, מעלית שבת, 2 חניות נפרדות, מחסן, 2 יחידות הורים, למעלה ולמטה, יציאה נפרדת למרפסת בג

למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה
₪5000000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
פנטהאוז למכירה ברחוב בורוכוב ברעננה - למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה, 5 חדרים, 130 מטר מרובע, 30 מטר מרובע מרפסת שמש, מערבית, 2 חניות ומחסן, לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה דופלקס באור יהודה
₪4100000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 5 חדרים ברחוב הצפריר אור יהודה - 140 מטר מרובע , חניה, קומה 15 נוף פתוח בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון וידיאו ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים
₪3250000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים - 3 חדרים למכירה בבורוכוב רעננה, 80 מטר מרובע, 25 מטר מרובע מרפסת שמש 2 חניות ומחסן לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בחומש הוד השרון
₪3250000

למכירה


4 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה בהוד השרון 4 חדרים ברחוב החומש הוד השרון, מרפסת שמש, 2 חניות, מחיר 3,250,000 בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בית 8 חדרים ברעננה
₪16200000

למכירה


8 חדרים
|
בית 8 חדרים עם בריכה ברעננה למכירה , למכירה בית מפואר 8 חדרים ברעננה , 400 מטר מרובע בנוי על מגרש של 440 מטר מרובע בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.

למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה - ברעננה למכירה דופלקס 5 חדרים, 3 חדרים בקומת כניסה, 2 חדרים בקומה עליונה, מרפסת שמש 22 מטר מרובע בקומת הכניסה, 14 מטר מרובע מרפסת בקומה העליונה . ארנונה 1500 לחודשיים, 290 שקל דמי וועד בית.
67 נכסים סך הכלנכסים בדף

דירות למכירה ברעננה לפי שכונות

דירות למכירה בנווה זמר – רעננה

מחפשים דירה בנווה זמר ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת נווה זמר למקום מעולה למגורים או להשקעה.
חפשו מודעה בזו הלשון :
למכירה דירות ברעננה בנוה זמר / דירות ברעננה בנוה זמר למכירה / דירות למכירה ברעננה בנוה זמר – צאו מהנחה שמחירי דירות למכירה בנווה זמר ברעננה עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בנווה זמר – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה בנווה זמר רעננה.

דירות למכירה בלב הפארק  – רעננה

מחפשים דירה בלב הפארק ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את לב הפארק למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי הדירות החדשות ברעננה עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בעיר – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה בלב הפארק רעננה

דירות למכירה בקרית שרת – רעננה

מחפשים דירה בקרית שרת ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת קרית שרת למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בקרית שרת עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בקרית שרת – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה בקרית שרת רעננה.

דירות למכירה בנאות שדה – רעננה

מחפשים דירה בנאות שדה ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת נאות שדה למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי הדירות למכירה בנאות שדה עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בנאות שדה – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה נאות שדה רעננה.

דירות למכירה בקרית דוד רמז – רעננה

מחפשים דירה למכירה בקרית דוד רמז ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת קרית דוד רמז למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בקרית דוד רמז עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בקרית דוד רמז – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה קרית דוד רמז רעננה.

דירות למכירה בשיכון אשר – רעננה

מחפשים דירה למכירה בשיכון אשר ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת שיכון אשר למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בשיכון אשר עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בשיכון אשר – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה שיכון אשר רעננה.

דירות למכירה בקרית גנים – רעננה

מחפשים דירה למכירה קרית גנים ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת קרית גנים למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בקרית גנים עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בקרית גנים – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה – קרית גנים רעננה.

דירות למכירה בלסטר – רעננה

מחפשים דירה למכירה לסטר ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת לסטר למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בלסטר עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בלסטר – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה לסטר רעננה.

 דירות למכירה בקרית אליהו – רעננה

מחפשים דירה למכירה קרית אליהו ברעננה? מחירי הנדל"ן ברעננה זינקו בשנים האחרונות וצפויים להמשיך לעלות.
איכות החיים והאוכלוסייה האיכותית מהווים מקור משיכה  – מה שהופך את שכונת קרית אליהו למקום מעולה למגורים או להשקעה.
מחירי דירות למכירה בקרית אליהו עלו בסדר גודל מהגבוהים בישראל בעשור האחרון.

פועל יוצא הוא שדמי השכירות הממוצעים שמשלמים שוכרים הם גבוהים מאוד ביחס למקומות אחרים בישראל.

בשל העובדות הנ"ל רעננה היא עיר עם ביקוש גבוה לקניית נדל"ן.
אם אתם שוקלים לקנות או למכור נכס בקרית אליהו – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בתחום כדי להגן על האינטרסים שלכם. מומחי הנדל"ן שלנו יסייעו ויתנו לכם הערכת שווי מקצועית – מכירת דירה קרית אליהו רעננה.

הוספת נכס ברעננה למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה ברעננה ? 

הוסף נכס למכירה ברעננההוספת נכס למכירה ברעננההוספת דירות למכירה ברעננה – הוסף דירה למכירה ברעננההוספת דירות ברעננה למכירה – הוספת דירה למכירה ברעננה

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן ברעננה

הוספת נכס למכירה ברעננה – הוסף נכס ברעננה למכירההוספת נכס ברעננה למכירההוסף דירה ברעננה למכירההוספת דירה ברעננה למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :

דו משפחתי ברעננה

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי ברעננה? קניית דו משפחתי ברעננה אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי ברעננה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה ברעננה / דו משפחתי למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי ברעננה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי ברעננה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' ברעננה

מחפשים לקנות או למכור קוטג' ברעננה? קניית קוטג' ברעננה / קניית דירת קוטג' ברעננה אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' ברעננה / מכירת דירת קוטג' ברעננה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים ברעננה / קניית קוטג'ים ברעננה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה ברעננה / דירת קוטג' למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' ברעננה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' ברעננה / למכירה דירת קוטג' ברעננה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות ברעננה

מחפשים לקנות או למכור וילה ברעננה? קניית וילה ברעננה / קניית וילות ברעננה אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה ברעננה / מכירת וילות ברעננה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות ברעננה / קניית וילות ברעננה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה ברעננה / וילות למכירה ברעננה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה ברעננה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה ברעננה שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה ברעננה / למכירה וילות ברעננה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

ראיון רדיופוני

למה כדאי לקנות דירה ברעננה

גיל איצקוביץ מאיצקוביץ נכסים בראיון רדיופוני בו הוא מסביר "למה כדאי לקנות דירה ברעננה" א. כי מערכת החינוך מצויינת – רעננה הוכיחה את ההישגים במערכת

קרא עוד »
ראיון רדיופוני

מצב שוק התיווך

משרד תיווך איצקוביץ נכסים בראיון על השפעת המצב על שוק התיווך ומתווכי נדל"ן. https://www.gilitzcovich.com/ ליצירת קשר – 09-7413300

קרא עוד »
ראיון רדיופוני

התחדשות עירונית ברעננה

ראיון רדיופוני עם מומחה נדל"ן גיל איצקוביץ מאיצקוביץ נכסים מדבר על התחדשות עירונית פינוי בינוי ברעננה. משרד תיווך באזור השרון – מספקים שירותי תיווך נדל"ן

קרא עוד »