09-7413300

 – רוצים לרכוש דירה בהרצליה? אל תעשו זאת בלי להיפגש עם יועצי משכנתאות בהרצליה שידאגו למצוא עבורכם את התוכנית המתאימה ביותר מבחינה כלכלית ויחסכו הרבה כסף.

איצקוביץ נכסים הם יועצי משכנתאות שממוקמים בהרצליה ונותנים שירותי ייעוץ משכנתאות וליווי ללווים בכל רחבי הארץ.
מנוסים ובעלי רקע מעמיק בתחום הנדל”ן והכספים, עם שנות ניסיון רבות בתחום המשכנתאות, המציעים ייעוץ, ליווי והכוונה מקצועיים ללקוחות המבקשים לקחת משכנתא.

המחויבות של איצקוביץ נכסים לאינטרסים של לקוחותיו והקפדתו על שירות אישי ומקצועי הופכת אותו לבחירה מובילה לכל מי שמחפש יועץ משכנתאות אמין ומיומן.

משרדנו ילווה אתכם מהשלבים הראשונים של בחינת אופציות המימון ועד לקבלת המשכנתא תוך הקדשת זמן ומאמץ רבים להבין את הצרכים והאינטרסים האישיים של כל לקוח וזה על מנת להפיק את המרב מתנאי המשכנתא לטובת הלקוח לחיסכון ניכר בעלויות המשכנתא לעיתים זה יכול להגיע למאות אלפי שקלים.

יועצי משכנתא בהרצליה

מהי משכנתא ? משכנתא היא הלוואה בסכום גבוה ולמשך תקופה ארוכה שניתנת לרוב על ידי בנק למשכנתאות לצורך רכישת דירה.

מרכיבי המשכנתא

הפרמטרים אליהם יש להתייחס בעת קבלת משכנתא הם: קרן, ריבית, תקופת פירעון, החזרים חודשיים, לוח סילוקין, הצמדה ויש גם מרכיב ביטוחי.
לפניכם הסבר קצר על כל אחד ממרכיבי המשכנתא:

קרן – סכום ההלוואה שהבנק מעניק ללווה כדי לרכוש את הדירה.
בהתאם למסלול המשכנתא הקרן צמודה למדד המחירים לצרכן או למדד אחר או רק נושאת ריבית.
את הקרן מחזירים לאורך השנים בהתאם לשיטת חישוב החזר המשכנתא (לוח סילוקין), יש החזר קצרים או ארוכים יותר שמשפיעים על גובה התשלומים בהחזר.

ריבית – (המחיר שאותו אתם משלמים עבור קבלת הקרן) מדי חודש מצטברת ריבית על הקרן, יש ריבית פריים, משתנה או קבועה.
שיעורי הריבית נקבעים לפי פרמטרים שונים.
ככל שהריבית גבוהה יותר כך עליכם להחזיר סכום גבוה יותר לבנק.

תקופת ההחזר – כאשר לוקחים משכנתא מהבנק יש לקבל החלטה מהי תקופת ההחזר בהתאם ליכולת הפיננסית של הלווה להחזיר את ההלוואה.
ככל שתקופת ההחזר ארוכה יותר כך תשלמו יותר כסף לבנק.

החזר חודשי – ההחזר החודש מורכב מתשלום על הקרן ומתשלום ריביות, בהתאם למסלולים שבחרתם בתמהיל המשכנתא.
ההחזר החודשי משתנה לאורך תקופת ההלוואה, כדי שישאר לנו כסף למיחייה מומלץ להתחייב להחזר חודשי שאינו עולה על 30% מסך ההכנסות נטו של הלווים.

לוח סילוקין – לוח סילוקין הוא טבלה המציגה בפניכם את תשלומי ההחזר החודשיים עד לפירעון ההלוואה, בכל תשלום מוצג מרכיב הקרן והריבית.
לרוב, הבנק יחשב את תשלומי ההחזר החודשיים של המשכנתא לפי לוח סילוקין שפיצר.

הצמדה למדד – ישנם מסלולים הצמודים למדד המחירים לצרכן, כלל שמדד המחירים עולה כך המסלולים הצמודים למדד מתייקרים ועליכם להחזיר יותר כסף לבנק.

ביטוח משכנתא – תנאי לקבלת משכנתא מהבנק הוא ביטוח משכנתא, את הביטוח ניתן לרכוש דרך הבנקים אך לרוב עדיף לרכוש ביטוח משכנתא דרך אחת מחברות הביטוח המציעות תנאים טובים יותר.
הביטוח מהווה ערובה פיננסית עבור הבנק למקרים בהם הלווה אינו יכול להחזיר את ההלוואה.
ביטוח משכנתא מורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה.

ייעוץ משכנתא בהרצליה

עומדים לרכוש דירה או נכס בעיר הרצליה וזקוקים להשלמת תשלום באמצעות לקיחת משכנתא – לקיחת משכנתא בהרצליה זו החלטה עם השלכות לטווח ארוך ולכן היא מחייבת ידע וניסיון בתחום הפיננסים.

רכישת דירה למגורים בהרצליה או נכס להשקעה בהרצליה לא מחייב מצב שבו יש את כל הכסף ביד ולכן קבלת משכנתא בהרצליה מאפשרת השלמה של הכספים שחסרים לנו היא בעצם לקיחת הלוואה לטווח הארוך שמאפשר את רכישת הדירה.

אז למה חשוב לקחת ייעוץ פרטי לפני קבלת משכנתא?
אמנם, הבנקים מציעים ייעוץ משכנתאות ללא עלות אך יש לזכור שהיועץ של הבנק, מייצג את האינטרסים של המעסיק שלו ולא תמיד הייעוץ שלו ישתלם לבעל המשכנתא.

הגדרת התפקיד של יועץ משכנתאות

יועץ משכנתא המלווה את הלקוח שזקוק למשכנתא, מכיר את סוגי ההלוואות השונות, מסייע ללקוח להוזיל עלויות ולשפר את תנאי ההלוואה.
מתמחה בהתנהלות נכונה מול הבנקים למשכנתאות משפר ומוזיל את העלויות על ידי תכנון פיננסי נכון ובניית תמהיל משכנתא מותאם אישית ולדאוג לכך שהלקוח שלו יקבל את ההלוואה האופטימלית והמשתלמת ביותר .

התכנון הפיננסי של היועץ משכנתאות מאפשר לו לאפיין את היכולת הכלכלית של הלקוח, תוך ניתוח יכולת הלקוח לעמוד בהחזרים חודשיים לתקופה של החזר תשלומי המשכנתא.

איך זה מתבצע בפועל?

לאחר בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית היועץ עושה מעין מכרז בין הבנקים כדי לקבל הצעות אטרקטיביות למשכנתא עבור הלקוח ולאחר משא ומתן מול מספר בנקים, היועץ יכול להמליץ ללקוח ממי לקחת את המשכנתא הטובה והזולה ביותר
הלקוח זוכה לתמורה מלאה לכספו ולחיסכון כספי משמעותי שיכול להתבטא בעשרות אלפי שקלים  בשעה שהעלות הממוצעת לייעוץ משכנתאות היא כמה אלפי שקלים.

אצלנו, אפשר לקחת משכנתא בקלות!

אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות משכנתא שנועדו לענות על הצרכים של רוכשי דירות ומשקיעי נכסים באזור הרצליה.
איצקוביץ נכסים עובד בשיתוף פעולה עם כל הבנקים ודואג לכם לריביות והתנאים הטובים ביותר.

הריביות הטובות בשוק, אנשי מקצוע מנוסים, תנאי החזר גמישים, עובדים עם כל הבנקים, התחייבות לחיסכון – כוח המיקוח מול הבנקים, מהירות תגובה, התאמה אישית לצרכי הלקוח, וותק וניסיון רב שנים, כימיה ותקשורת טובה עם היועץ, יושרה ואמינות, מחיר הוגן.

ייעוץ משכנתא לזוג צעיר בהרצליה

זוגות צעירים רבים שמעונים לרכוש דירה צריכים לקחת בחשבון את הדברים הבאים – כמה כסף יש לנו ביד (הון עצמי), הרחבת המשפחה בעתיד , יכול ההחזר כיום (בדיקת כל ההכנסות) ויכולת ההחזר בעתיד.

משכנתא לזוגות צעירים בהרצליה היא משכנתא שניתנת לזוגות בשלבים הראשונים של חייהם המשותפים למטרת רכישת דירה מה שמאפשר להם להתחיל את החיים המשותפים שלהם.

נדרש מכם להביא הון עצמי של 25% מערך הנכס (לעומת 30% למשפרי דיור ו 50% למשקיעים) ולכן המימון המקסימלי שהבנק יכול להציע לזוג הצעיר הוא עד 75% משווי הדירה.

לאתר משרד השיכון – לחץ כאן

מוכר או משכיר את הנכס ?
קונה, מחפש מנהל נכסים ?

צרו קשר עכשיו: