הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה ברמת השרון

דירות למכירה ברמת השרון

מחפשים דירה ברמת השרון? מחפשים בתים למכירה ברמת השרון? מעוניינים למכור דירה ברמת השרון ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של דירות למכירה ברמת השרון / למכירה דירות ברמת השרון / נכס להשקעה ברמת השרון

מחפשים דירות ברמת השרון למכירה או דירות למכירה ברמת השרון? איצקוביץ נכסים מתווך נדל"ן – תיווך נדל"ן אשר מוביל את התחום באזור השרון ונחשב לגדול .
כאן תמצאו מאגר דירות למכירה בשכונות של רמת השרון.

כל אדם שבבעלותו דירה למכירה ברמת השרון , ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה ברמת השרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת דירה למכירה ברמת השרון / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור רמת השרון / נכסים למכירה ברמת השרון / קניית דירה ברמת השרון , מכירת דירה ברמת השרון שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן ברמת השרון – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא ברמת השרון?

כמתבקש מעיר כמו רמת השרון, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים להשקעה ברמת השרון, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן ברמת השרון, מתווכים העוסקים במכירת דירות ברמת השרון בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה ברמת השרון.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות ברמת השרון יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

למכירה דירות דופלקס ברמת השרון

ברמת השרון נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס ברמת השרון למכירה / למכירה דירות דופלקס ברמת השרון / דופלקס ברמת השרון למכירה.

למכירה דירות פנטהאוז ברמת השרון

בעיר רמת השרון נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז ברמת השרון למכירה / למכירה דירות פנטהאוז ברמת השרון / פנטהאוז ברמת השרון למכירה / למכירה פנטהאוז ברמת השרון / פנטהאוזים ברמת השרון / פנטהאוזים למכירה ברמת השרון.

למכירה דירות גג ברמת השרון

אם כן, גם ברמת השרון נמכרות דירות גג ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות גג ברמת השרון למכירה / למכירה דירות גג ברמת השרון / דירת גג ברמת השרון למכירה / למכירה דירות גג ברמת השרון / דירת גג ברמת השרון / דירות גג למכירה ברמת השרון.

לרוכשים / למשקיעים ברמת השרון – דירה למכירה ברמת השרון / נכסים להשקעה ברמת השרון / דירות להשקעה ברמת השרון / נכסים למכירה ברמת השרון .

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה ברמת השרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור רמת השרון שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן ברמת השרון – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

בית למכירה ברמת השרון

הכי חשוב בבחירת בית למכירה ברמת השרון הוא הלוקיישן לוקיישן לוקיישן !

דירה למכירה ברמת השרון

מכירת דירה ברמת השרון הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה ברמת השרון זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה ברמת השרון, נדל"ן לקניה ברמת השרון או השכרת דירה ברמת השרון מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף עם גנים יפיפיים ועתיד מזהיר.

רוצים למכור דירה ברמת השרון? רוצים למכור בית ברמת השרון?

למוכרי דירות ובתים ברמת השרון או בנווה רום –

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור דירה ברמת השרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות לפרסום ולמכירה.

דירות להשקעה ברמת השרון

מחפשים דירה להשקעה ברמת השרון ? במשרדנו תמצאו מגוון של נכסים להשקעה ברמת השרון / דירות להשקעה ברמת השרון עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

לרוכשים / למשקיעים ברמת השרוןדירות להשקעה ברמת השרון / נכסים להשקעה ברמת השרון. 
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא ברמת השרון?

כמתבקש מעיר כמו רמת השרון , יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן ברמת השרון, מתווכים העוסקים במכירת דירות ברמת השרון בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה ברמת השרון או נכס להשקעה בנווה רום.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות ברמת השרון או תיווך דירות בנווה רום יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה ברמת השרון או קניית דירה בנווה רום, נדלן לקניה ברמת השרון / דירה למכירה בנווה רום או השכרת דירה ברמת השרון מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של נופי בראשית ועתיד מזהיר.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.
הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות לא מסתכמת במודעה כמו למכירה בית בנווה רום אלא זה שהם הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה.

לפי אזור – דירות למכירה במורשה – דירות למכירה בנווה גן – דירות למכירה בכפר הירוק – דירות למכירה בנווה מגן – דירות למכירה בנווה רסקו – דירות למכירה בנווה רום – דירות למכירה בקרית יערים.

בתים ברמת השרון

מחפשים לקנות או למכור בית ברמת השרון? קניית בית ברמת השרון הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי ברמת השרון אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה ברמת השרון / בית למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מחירים של בתים ברמת השרון, בתי קרקע למכירה ברמת השרון / בית קרקע למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מחירים של בתי קרקע ברמת השרון, בחרו את השכונה ותמצאו את הבית ברמת השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים ברמת השרון / למכירה בית ברמת השרון – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים ברמת השרון

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי ברמת השרון? קניית בית פרטי ברמת השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי ברמת השרון אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה ברמת השרון / בית פרטי למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים ברמת השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי ברמת השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים ברמת השרון / למכירה בית פרטי ברמת השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי ברמת השרון

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי ברמת השרון? קניית דו משפחתי ברמת השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי ברמת השרון אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה ברמת השרון / דו משפחתי למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי ברמת השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי ברמת השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי ברמת השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' ברמת השרון

מחפשים לקנות או למכור קוטג' ברמת השרון? קניית קוטג' ברמת השרון / קניית דירת קוטג' ברמת השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' ברמת השרון / מכירת דירת קוטג' ברמת השרון אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים ברמת השרון / קניית קוטג'ים ברמת השרון הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה ברמת השרון / דירת קוטג' למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' ברמת השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' ברמת השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' ברמת השרון / למכירה דירת קוטג' ברמת השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות ברמת השרון

מחפשים לקנות או למכור וילה ברמת השרון? קניית וילה ברמת השרון / קניית וילות ברמת השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה ברמת השרון / מכירת וילות ברמת השרון אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות ברמת השרון / קניית וילות ברמת השרון הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה ברמת השרון / וילות למכירה ברמת השרון, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה ברמת השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה ברמת השרון שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה ברמת השרון / למכירה וילות ברמת השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה
₪5200000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי ברעננה - דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה 174 מטר מרובע, 2 מרפסות שמש, דירה מרווחת ומשודרגת ברמה גבוהה, קומה 4, מעלית שבת, 2 חניות נפרדות, מחסן, 2 יחידות הורים, למעלה ולמטה, יציאה נפרדת למרפסת בג

למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה
₪5000000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
פנטהאוז למכירה ברחוב בורוכוב ברעננה - למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה, 5 חדרים, 130 מטר מרובע, 30 מטר מרובע מרפסת שמש, מערבית, 2 חניות ומחסן, לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה דופלקס באור יהודה
₪4100000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 5 חדרים ברחוב הצפריר אור יהודה - 140 מטר מרובע , חניה, קומה 15 נוף פתוח בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון וידיאו ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים
₪3250000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים - 3 חדרים למכירה בבורוכוב רעננה, 80 מטר מרובע, 25 מטר מרובע מרפסת שמש 2 חניות ומחסן לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בחומש הוד השרון
₪3250000

למכירה


4 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה בהוד השרון 4 חדרים ברחוב החומש הוד השרון, מרפסת שמש, 2 חניות, מחיר 3,250,000 בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בית 8 חדרים ברעננה
₪16200000

למכירה


8 חדרים
|
בית 8 חדרים עם בריכה ברעננה למכירה , למכירה בית מפואר 8 חדרים ברעננה , 400 מטר מרובע בנוי על מגרש של 440 מטר מרובע בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.

למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה - ברעננה למכירה דופלקס 5 חדרים, 3 חדרים בקומת כניסה, 2 חדרים בקומה עליונה, מרפסת שמש 22 מטר מרובע בקומת הכניסה, 14 מטר מרובע מרפסת בקומה העליונה . ארנונה 1500 לחודשיים, 290 שקל דמי וועד בית.
67 נכסים סך הכלנכסים בדף
ראיון רדיופוני

למה כדאי לקנות דירה ברעננה

גיל איצקוביץ מאיצקוביץ נכסים בראיון רדיופוני בו הוא מסביר "למה כדאי לקנות דירה ברעננה" א. כי מערכת החינוך מצויינת – רעננה הוכיחה את ההישגים במערכת

קרא עוד »
ראיון רדיופוני

מצב שוק התיווך

משרד תיווך איצקוביץ נכסים בראיון על השפעת המצב על שוק התיווך ומתווכי נדל"ן. https://www.gilitzcovich.com/ ליצירת קשר – 09-7413300

קרא עוד »
ראיון רדיופוני

התחדשות עירונית ברעננה

ראיון רדיופוני עם מומחה נדל"ן גיל איצקוביץ מאיצקוביץ נכסים מדבר על התחדשות עירונית פינוי בינוי ברעננה. משרד תיווך באזור השרון – מספקים שירותי תיווך נדל"ן

קרא עוד »

הוספת נכס ברמת השרון למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה ברמת השרון ? 

הוסף נכס למכירה ברמת השרון – הוספת נכס למכירה ברמת השרון – הוספת דירות למכירה ברמת השרון – הוסף דירה למכירה ברמת השרון – הוספת דירות ברמת השרון למכירה – הוספת דירה למכירה ברמת השרון

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן ברמת השרון

הוספת נכס למכירה ברמת השרון – הוסף נכס ברמת השרון למכירההוספת נכס ברמת השרון למכירההוסף דירה ברמת השרון למכירההוספת דירה ברמת השרון למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :