הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה בהוד השרון

דירות למכירה בהוד השרון

מחפשים דירה בהוד השרון ? מחפשים בתים למכירה בהוד השרון ? נכסים למכירה בהוד השרון ? מעוניינים למכור דירה בהוד השרון ? נכסים להשקעה בהוד השרון ?

אצלנו יש מבחר גדול של בתים למכירה בהוד השרון / נכסים למכירה בהוד השרון / דירות להשקעה בהוד השרון / נכס להשקעה בהוד השרון .

מחפשים דירה בכפר מלל? מחפשים בתים למכירה בכפר מלל? מעוניינים למכור דירה בכפר מלל ?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של דירות למכירה בהוד השרון.
אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה / קניית דירה בהוד השרון / מכירת דירה בהוד השרון / מבחר נכסי נדל"ן באזור הוד השרון שסוגר הרבה עסקאות מכר של – נדל"ן בהוד שרון – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לרוכשים / למשקיעים בהוד השרון – דירות להשקעה בהוד השרון.

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור – מקום בו מחפשים נכסים למכירה בהוד השרון, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בהוד השרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן.
ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בהוד השרון?

כמתבקש מעיר כמו הוד השרון, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בהוד השרון, מתווכים העוסקים במכירת דירות בהוד השרון בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בהוד השרון.

דירות להשקעה בהוד השרון

מחפשים דירה להשקעה בהוד השרון ? במשרדנו תמצאו מגוון של דירות להשקעה בהוד השרון עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.
כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בהוד השרון יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

בית למכירה בהוד השרון

הכי חשוב בבחירת בית למכירה בהוד השרון הוא הלוקיישן לוקיישן לוקיישן !

דירה למכירה בהוד שרון

מכירת דירה בהוד שרון הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה כשהמפרסם כותב דירה למכירה בהוד שרון זה כבר נותן לו קונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה בהוד שרון, נדל"ן לקניה בהוד השרון או השכרת דירה בהוד השרון מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף עם גנים יפיפיים ועתיד מזהיר.

רוצים למכור דירה בהוד השרון? רוצים למכור בית בהוד השרון?

למוכרי דירות ובתים בהוד השרון או בכפר מלל –

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור דירה בהוד השרון בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות למכירה ולפרסום.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בהוד השרון?

כמתבקש מעיר כמו הוד השרון , יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בהוד השרון, מתווכים העוסקים במכירת דירות בהוד השרון בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בהוד השרון או נכס להשקעה בכפר מלל.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בהוד השרון או תיווך דירות בכפר מלל יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה בהוד השרון או קניית דירה בכפר מלל, נדלן לקניה בהוד השרון / דירה למכירה בהוד או השכרת דירה בהוד השרון מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של נופי בראשית ועתיד מזהיר.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.
הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות לא מסתכמת במודעה כמו למכירה בית בכפר מלל אלא זה שהם הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה.

לפי אזורים – דירות למכירה במגדיאל – דירות למכירה ברמתיים – דירות למכירה בנווה נאמן – דירות למכירה בגיל עמל – דירות למכירה ברמת הדר – דירות למכירה בגני צבי – דירות למכירה בנווה הדר – דירות למכירה ברמות מנחם – דירות למכירה בשיכון גיורא – דירות למכירה ברסקו – דירות למכירה בכפר הדר –  דירות למכירה בשיכון עממי.

בתים בהוד השרון

מחפשים לקנות או למכור בית בהוד השרון? קניית בית בהוד השרון הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי בהוד השרון אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה בהוד השרון / בית למכירה בהוד השרון, צפו בתמונות, מחירים של בתים בהוד השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית בהוד השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים בהוד השרון / למכירה בית בהוד השרון – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים בהוד השרון

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי בהוד השרון? קניית בית פרטי בהוד השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי בהוד השרון אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה בהוד השרון / בית פרטי למכירה בהוד השרון, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים בהוד השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי בהוד השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים בהוד השרון / למכירה בית פרטי בהוד השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי בהוד השרון

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי בהוד השרון? קניית דו משפחתי בהוד השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי בהוד השרון אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה בהוד השרון / דו משפחתי למכירה בהוד השרון, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי בהוד השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי בהוד השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי בהוד השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

למכירה דירות דופלקס בהוד השרון

אז כן, גם בהוד השרון נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס בהוד השרון למכירה / למכירה דירות דופלקס בהוד השרון / דופלקס בהוד השרון למכירה / למכירה דופלקס בהוד השרון / דופלקסים בהוד השרון / דופלקסים למכירה בהוד השרון.

דירות קוטג' בהוד השרון

מחפשים לקנות או למכור קוטג' בהוד השרון? קניית קוטג' בהוד השרון / קניית דירת קוטג' בהוד השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' בהוד השרון / מכירת דירת קוטג' בהוד השרון אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים בהוד השרון / קניית קוטג'ים בהוד השרון הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה בהוד השרון / דירת קוטג' למכירה בהוד השרון, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' בהוד השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' בהוד השרון שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' בהוד השרון / למכירה דירת קוטג' בהוד השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות בהוד השרון

מחפשים לקנות או למכור וילה בהוד השרון? קניית וילה בהוד השרון / קניית וילות בהוד השרון אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה בהוד השרון / מכירת וילות בהוד השרון אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות בהוד השרון / קניית וילות בהוד השרון הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה בהוד השרון / וילות למכירה בהוד השרון, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה בהוד השרון, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה בהוד השרון שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה בהוד השרון / למכירה וילות בהוד השרון – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה
₪5200000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי ברעננה - דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה 174 מטר מרובע, 2 מרפסות שמש, דירה מרווחת ומשודרגת ברמה גבוהה, קומה 4, מעלית שבת, 2 חניות נפרדות, מחסן, 2 יחידות הורים, למעלה ולמטה, יציאה נפרדת למרפסת בג

למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה
₪5000000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
פנטהאוז למכירה ברחוב בורוכוב ברעננה - למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה, 5 חדרים, 130 מטר מרובע, 30 מטר מרובע מרפסת שמש, מערבית, 2 חניות ומחסן, לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה דופלקס באור יהודה
₪4100000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 5 חדרים ברחוב הצפריר אור יהודה - 140 מטר מרובע , חניה, קומה 15 נוף פתוח בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון וידיאו ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים
₪3250000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים - 3 חדרים למכירה בבורוכוב רעננה, 80 מטר מרובע, 25 מטר מרובע מרפסת שמש 2 חניות ומחסן לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בחומש הוד השרון
₪3250000

למכירה


4 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה בהוד השרון 4 חדרים ברחוב החומש הוד השרון, מרפסת שמש, 2 חניות, מחיר 3,250,000 בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בית 8 חדרים ברעננה
₪16200000

למכירה


8 חדרים
|
בית 8 חדרים עם בריכה ברעננה למכירה , למכירה בית מפואר 8 חדרים ברעננה , 400 מטר מרובע בנוי על מגרש של 440 מטר מרובע בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.

למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דופלקס 5 חדרים ברעננה - ברעננה למכירה דופלקס 5 חדרים, 3 חדרים בקומת כניסה, 2 חדרים בקומה עליונה, מרפסת שמש 22 מטר מרובע בקומת הכניסה, 14 מטר מרובע מרפסת בקומה העליונה . ארנונה 1500 לחודשיים, 290 שקל דמי וועד בית.
67 נכסים סך הכלנכסים בדף

הוספת נכס בהוד השרון למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה בהוד השרון ? 

הוסף נכס למכירה בהוד השרון – הוספת נכס למכירה בהוד השרון – הוספת דירות למכירה בהוד השרון – הוסף דירה למכירה בהוד השרון – הוספת דירות בהוד השרון למכירה – הוספת דירה למכירה בהוד השרון

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן בהוד השרון

הוספת נכס למכירה בהוד השרון – הוסף נכס בהוד השרון למכירההוספת נכס בהוד השרון למכירההוסף דירה בהוד השרון למכירההוספת דירה בהוד השרון למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :