הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור דירה באבן יהודה? קניית דירה באבן יהודה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת דירה באבן יהודה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – דירות למכירה באבן יהודה / דירה למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מחירים של דירות באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הדירה באבן יהודה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בדירות באבן יהודה / למכירה דירה באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דירה למכירה עבורכם – דירות גג באבן יהודה, דירות פנטהאוז באבן יהודה, דירות דופלקס באבן יהודה.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור בית באבן יהודה? קניית בית באבן יהודה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי באבן יהודה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה באבן יהודה / בית למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מחירים של בתים באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית באבן יהודה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים באבן יהודה / למכירה בית באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי באבן יהודה? קניית בית פרטי באבן יהודה אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי באבן יהודה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה באבן יהודה / בית פרטי למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי באבן יהודה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים באבן יהודה / למכירה בית פרטי באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי באבן יהודה? קניית דו משפחתי באבן יהודה אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי באבן יהודה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה באבן יהודה / דו משפחתי למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי באבן יהודה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור קוטג' באבן יהודה? קניית קוטג' באבן יהודה / קניית דירת קוטג' באבן יהודה אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' באבן יהודה / מכירת דירת קוטג' באבן יהודה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים באבן יהודה / קניית קוטג'ים באבן יהודה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה באבן יהודה / דירת קוטג' למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' באבן יהודה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' באבן יהודה / למכירה דירת קוטג' באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור וילה באבן יהודה? קניית וילה באבן יהודה / קניית וילות באבן יהודה אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה באבן יהודה / מכירת וילות באבן יהודה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות באבן יהודה / קניית וילות באבן יהודה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה באבן יהודה / וילות למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה באבן יהודה שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה באבן יהודה / למכירה וילות באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מגרשים באבן יהודה

מחפשים לקנות או למכור מגרש באבן יהודה? קניית מגרש באבן יהודה / קניית מגרשים באבן יהודה אינו דבר של מה בכך / מכירת מגרש באבן יהודה / מכירת מגרשים באבן יהודה אינו דבר של מה בכך.
בדרך כלל שווים של מגרשים עולה בקצב מהיר ומציעים תשואה נאה לרוכשים, כל עוד אלו נרכשו בשלבים מוקדמים.
אנחנו באיצקוביץ נכסים שמח להציע לכם מבחר מגרשים למכירה במיקומים אסטרטגיים באזור אבן יהודה ובגדלים שונים.

עיסקאות של מכירת מגרשים באבן יהודה / קניית מגרשים באבן יהודה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – מגרש למכירה באבן יהודה / מגרשים למכירה באבן יהודה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של מגרש באבן יהודה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו מגרש באבן יהודה שמתאים לכם להקמת הבית או להשקעה.
חפשו – למכירה מגרש באבן יהודה / למכירה מגרשים באבן יהודה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של מגרש למכירה / מגרשים למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

המודעות המעניינות ביותר של מגרשים למכירה לא תמיד מתפרסמות באתרי האינטרנט שעוסקים בתחום אך נמצאות ברשותם של מתווכים.
לכן, עלול להיות שתפספסו אופציות מעניינות ורלוונטיות, מה שאומר שאם אתם רציניים לגבי האפשרות הזאת, כדאי שתפנו עוד היום אל איצקוביץ נכסים בו נמצא מאגר של מגרשים למכירה.

אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שיש להם הרבה ניסיון שעוסקים בתחום הספציפי והמיוחד של מגרשים.
אנו בעלי הבנה, ידיעה וגישה בתחום המגרשים.
ניתן לכם שירות יעיל ומהיר, אנחנו וותיקים בתחום ובעלי ניסיון רב, נעשה הכול כדי לתת את הטוב ביותר לכל לקוח וזה אומר יחס אישי, לבביות, זמינות ושירות. הגיע הזמן לקנות מגרש ולבנות עליו בית לכל המשפחה, אז למה אתם מחכים?

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

למכירה בפרויקט שביל הזהב / יערה
₪4580000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה 5 חדרים בפרויקט שביל הזהב / יערה ללא תמ"א פלוס חדר כביסה בנפרד, 2 חדרי אמבטיה + שירותי אורחים, 141 מטר מרובע, מעלית שבת, לובי מרווח, 2 חניות מקורות תת קרקעי ומחסן גדול בשיווק איצקוביץ נכסים

דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה
₪5200000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי ברעננה - דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה 174 מטר מרובע, 2 מרפסות שמש, דירה מרווחת ומשודרגת ברמה גבוהה, קומה 4, מעלית שבת, 2 חניות נפרדות, מחסן, 2 יחידות הורים, למעלה ולמטה, יציאה נפרדת למרפסת בג

למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה
₪5000000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
פנטהאוז למכירה ברחוב בורוכוב ברעננה - למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה, 5 חדרים, 130 מטר מרובע, 30 מטר מרובע מרפסת שמש, מערבית, 2 חניות ומחסן, לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה דופלקס באור יהודה
₪4100000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 5 חדרים ברחוב הצפריר אור יהודה - 140 מטר מרובע , חניה, קומה 15 נוף פתוח בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון וידיאו ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים
₪3250000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים - 3 חדרים למכירה בבורוכוב רעננה, 80 מטר מרובע, 25 מטר מרובע מרפסת שמש 2 חניות ומחסן לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בחומש הוד השרון
₪3250000

למכירה


4 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה בהוד השרון 4 חדרים ברחוב החומש הוד השרון, מרפסת שמש, 2 חניות, מחיר 3,250,000 בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בית 8 חדרים ברעננה
₪16200000

למכירה


8 חדרים
|
בית 8 חדרים עם בריכה ברעננה למכירה , למכירה בית מפואר 8 חדרים ברעננה , 400 מטר מרובע בנוי על מגרש של 440 מטר מרובע בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.
68 נכסים סך הכלנכסים בדף