הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

קניית דירה להשקעה

האם כדאי לקנות דירה להשקעה בשרון ?

רבים שואלים את עצמם האם כדאי לרכוש דירה להשקעה או שאולי עדיף לשים את הכסף באפיק אחר כמו שוק ההון למשל.

יש לנו מאגר עם מבחר דירות להשקעה בשרון – דירה להשקעה בשרון – דירה להשקעה בהוד השרון, דירה להשקעה בהרצליה, דירות להשקעה בנתניה, דירה להשקעה ברמת השרון, דירה להשקעה ברעננה, דירה להשקעה בכפר סבא, דירה להשקעה בשרון, בית להשקעה במושבים בשרון
לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וההחלטה בדרך כלל תלויה במאפיינים האישיים של כל אדם.

חשוב לבדוק איפה להשקיע, איפה יש דירות אטרקטיביות למכירה ,  בכמה לקנות, מהם מקורות המימון, מהן ההוצאות הנלוות כגון מיסים , מס רכישה גבוה עלול לפגוע בכדאיות הכלכלית של העסקה.

במשרדנו יש מבחר דירות להשקעה – 

דירות להשקעה בשרון – דירות להשקעה בהוד השרון, דירות להשקעה בהרצליה, דירות להשקעה בנתניה, דירות להשקעה ברמת השרון, דירות להשקעה ברעננה, דירות להשקעה בכפר סבא, דירות להשקעה בשרון, בתים להשקעה במושבים בשרון

תיווך נדל"ן

 

ההוצאות הנלוות לקניית דירה להשקעה הם בד"כ מס רכישה התלוי בשווי הנכס הנרכש, מדרגות מס כקבוע בחוק שמחושבות בהתאם למצב אישי כמו האם זוהי דירתכם היחידה או שיש לכם דירות נוספות.

בנוסף, יש תשלומים נוספים כגון אגרות לרישום בטאבו, דמי הסכמה לרשות מקרקעי ישראל או לרשות המקומית וכן גם תשלומים לעורך דין, שמאי מקרקעין במסגרת לקיחת המשכנתא וכן למתווך במידה ונעזרתם בשירותיו בתהליך הקנייה.

היתרונות של השקעה בנדל"ן:

✔️ השקעה בנדל"ן בטוחה בהשוואה להשקעות באפיקים אחרים. רכישת דירה והשכרתה נחשבת להשקעה יציבה ובטוחה אפילו ביחס לאפיקי השקעה אחרים ובמיוחד בהשקעה ארוכת טווח גם אם תהייה בתקופה מסויית ירידת ערך עדיין ההשקעה כדאית.

✔️ השקעה בנדל"ן רווחית ומניבה רווחים עם עליית מחירי השוק שחווה עלייה הדרגתית ומתמשכת במחירי הדיור כמעט בכל אזורי הארץ היות והביקוש לדירות בישראל עולה ואילו קצב הגידול בהיצע הדירות נותר פחות או יותר קבוע .

✔️ בהשקעה בנדל"ן אפשר להשיג תשואה פוטנציאלית שנתית נאה. דמי השכירות מוסיפים למשקיע כמה אלפי שקלים להכנסה החודשית או כתוספת נחמדה לפנסיה.

מקורות מימון לדירות להשקעה

אפשרויות המימון – לאחר שיש לכם פחות או יותר מידע על המחירים בהם נמכרת דירה כמו שאתם רוצים לקנות באזור המבוקש על ידכם, תתחילו לחשב את אפשרויות המימון שעומדים לרשותכם ותראו אם אכן אתם יכולים להגיע ליעד.

אחת ממקורות המימון החשובים ביותר לדירה להשקעה היא לקיחת משכנתא.
משכנתא שניה אפשרית במקרים בהם ניתן למשכן את הדירה ובכך למנף את הרכוש הישן לרכישת נכס חדש.

מתווך נדל"ן בשרון אשר מבין בדירות להשקעה

למצוא את הדירה הנכונה היא משימה לא פשוטה וזו הסיבה שאנשים מעדיפים להתייעץ עם משרד תיווך או סוכני נדל"ן איכותיים שימצאו את העסקאות המשתלמות ביותר בשבילכם.
איצקוביץ נכסים מתווך מקצועי ובעל מוניטין מטפל גם בתחום ניהול נכסים – מה שיסיר מלבכם דאגה בשלב בו תרצו להשכיר את דירתכם ולמסור את הטיפול לאיש מקצוע שמציע ללקוחותיו שירות מקצועי עם זמינות ואדיבות.

דירות להשקעה בחו"ל

דירות להשקעה בארה"ב – איצקוביץ נכסים משווק בתים להשקעה בפילדלפיה – הבתים משופצים, ניתן להשכיר אותם וניתן למכור אותם לאחר השיפוץ ברווח.

דירות להשקעה בדובאי – האטרקטיביות של נכס בדובאי גדולה , מה שקובע את פוטנציאל ההשבחה של הנכס הם מיקומו בעיר, התהליכים הדמוגרפיים המתרחשים בו, תהליכים כלכליים ותרבותיים המתרחשים בתוך העיר וכדומה.
איצקוביץ נכסים משווק – דירות להשקעה בדובאי | השקעות נדל"ן בפילדלפיה