הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

רכישת דירה בכפר סבא

קניית דירה בכפר סבא

 קניית דירה בכפר סבא הינה משימה מורכבת, בכלל, נדל"ן בכפר סבא נחשב לאיכותי ומועדף מסיבות רבות כגון העובדה שזוהי תקופה שבה מחירי הנדל"ן גבוהים ומי שמתאפשר לו לבצע קניית דירה בכפר סבא הרי שזה בגדר הגשמת חלום שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.

כדי לקנות דירה באזור כפר סבא באופן שאכן יגשים לכם את החלום ולא תרכשו חתול בשק יש לנקוט באמצעים שיגנו עליכם.

היתרונות של רכישת דירה באזור כפר סבא

אזור כפר סבא הינו אזור נדרש ומבוקש עם הצע גדול של מקומות עבודה ואפשר למצוא מגוון דירות למכירה , הן בפרויקטים חדשניים, מגדלים גבוהים והן דירות ישנות המיועדות להתחדשות עירונית כגון תמ"א 38 ופינוי בינוי המציעים שדרוג של איכות החיים עבור דיירים רבים.

ניתן לראות בבירור כי שווי הדירות בכפר סבא לא מפסיק לעלות.

קניית דירה להשקעה בכפר סבא

מדובר בלא מעט פרמטרים ודגשים נוספים אך ידועה מראש כי עתיד אזור כפר סבא נראה מבטיח מתמיד, הן לאנשים אשר יבחרו לרכוש דירות להשקעה והן עבור האנשים אשר יבחרו לרכוש דירת מגורים.

בשלב ראשון של תהליך רכישת דירה בכפר סבא הגדירו לעצמכם את מאפייני הנכס שברצונכם לקנות, בדיקת מחירי שוק הנדל"ן ומגמות באזור החיפוש, מצבו הרישומי והתכנוני של הנכס הנרכש, יתרונות וחסרונות הסביבה שלו, ועד שלב בחירת עורך דין שישמור לכם על האינטרסים שלכם בכל תהליך הרכישה.

מפת דרכים לרכישת דירה בכפר סבא

לפני קניית דירה בכפר סבא יש לבדוק את האזור שבו נמצא הנכס – קראו על האזור באינטרנט, בדקו בעירייה מה התוכניות העתידיות של אותו אזור, מה אופי סוציואקונומי של האוכלוסייה, מקומות בילוי, מקומות עבודה, בתי ספר, מתנסים.

אפשרויות להשבחת הנכס – בדקו אם קיימת אפשרות להשביח בעתיד את הנכס בתהליכי התחדשות עירונית.

נתונים ספציפיים של הנכס עצמו – המיקום שלו, גודלו, מספר החדרים, הקומה, מרפסות חצר, מיהם השכנים, מקומות שניתן לבצע קניית מצרכים, חנייה והסוג (פתוח/מקורה/תת קרקעית), מעלית

אפשרויות המימון – לאחר שיש לכם פחות או יותר מידע על המחירים בהם נמכרת דירה כמו שאתם רוצים באזור המבוקש על ידכם, תתחילו לחשב את אפשרויות המימון שעומדים לרשותכם ותראו אם אכן אתם יכולים להגיע ליעד.

הוצאות נלוות לרכישת דירה בכפר סבא

בעסקת נדל"ן ישנן הוצאות נלוות מעבר למחיר הנכס עצמו כגון: מס רכישה התלוי בשווי הנכס הנרכש, מדרגות מס כקבוע בחוק שמחושבות בהתאם למצב אישי כמו האם זוהי דירתכם היחידה או שיש לכם דירות נוספות.
בנוסף, יש תשלומים נוספים כגון אגרות לרישום בטאבו, דמי הסכמה לרשות מקרקעי ישראל או לרשות המקומית וכן גם תשלומים לעורך דין, שמאי מקרקעין במסגרת לקיחת המשכנתא וכן למתווך במידה ונעזרתם בשירותיו בתהליך הקנייה.

חיפוש דירה בכפר סבא

חיפוש דירה בכפר סבא נחשב לשלב הקשה ביותר בתהליך. צריך 'לחרוש' את שוק הדירות באזור כפר סבא בכל הרשת, באתרים של סוכנויות תיווך, לכתת רגליים, לעבור פיזית בין הנכסים עד למציאת הדירה המתאימה.

באזורי הביקוש כמו רעננה, הרצליה וכפר סבא בהם ההיצע נמוך מול ביקוש גבוה, איתור ומציאת דירה מצריכה מאמץ וסבלנות רבה!

מתווך לקניית דירה בכפר סבא

על מנת להקל וליעל את התהליך ניתן להיעזר בשירותי משרד תיווך – שווה ומומלץ.
איצקוביץ נכסים מכיר היטב את שוק הדירות למכירה באזור כפר סבא יכול לסנן ולהציע לך דירות העונות לצרכיך ובכך לפשט את תהליך קניית הדירה שלך.