הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

נכסים למכירה בכפר יונה

כפר יונה הוא ישוב שאם תכירו אותו ודאי תרצו שהדירה הבאה שלכם תהיה בכפר יונה ותחוו חיי שלווה באווירה כפרית.
מודעות כמו למכירה דירות בכפר יונה, למכירה מגרשים בכפר יונה, למכירה בתים בכפר יונה, למכירה פנטהאוז בכפר יונה, למכירה דירות גג בכפר יונה, למכירה דירות יוקרה בכפר יונה יפרשו בניכם מגוון הצעות מהם תוכלו לדלות את המתאימה לכם ביותר.

דירות למכירה בכפר יונה, פנטהאוזים למכירה בכפר יונה / דירות פנטהאוז למכירה בכפר יונה, דירות גג למכירה בכפר יונה, מגרשים למכירה בכפר יונה, דופלקסים למכירה בכפר יונה / דירות דופלקס למכירה בכפר יונה יש למכביר במאגר הדירות של איצקוביץ נכסים.

מגרשים בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור מגרש בכפר יונה? קניית מגרש בכפר יונה / קניית מגרשים בכפר יונה אינו דבר של מה בכך לדוגמה מגרשים להשקעה – מכירת מגרש בכפר יונה מבצע עבורכם הערכת שווי הנכס חינם, מכירת מגרשים בכפר יונה אינו דבר של מה בכך.
בדרך כלל שווים של מגרשים עולה בקצב מהיר ומציעים תשואה נאה לרוכשים, כל עוד אלו נרכשו בשלבים מוקדמים.
אנחנו באיצקוביץ נכסים שמח להציע לכם מבחר מגרשים למכירה במיקומים אסטרטגיים באזור כפר יונה ובגדלים שונים.

עיסקאות של מכירת מגרשים בכפר יונה / קניית מגרשים בכפר יונה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – מגרש למכירה בכפר יונה / מגרשים למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של מגרש בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו מגרש בכפר יונה שמתאים לכם להקמת הבית או להשקעה.
חפשו – למכירה מגרש בכפר יונה / למכירה מגרשים בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של מגרש למכירה / מגרשים למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

המודעות המעניינות ביותר של מגרשים למכירה לא תמיד מתפרסמות באתרי האינטרנט שעוסקים בתחום אך נמצאות ברשותם של מתווכים.
לכן, עלול להיות שתפספסו אופציות מעניינות ורלוונטיות, מה שאומר שאם אתם רציניים לגבי האפשרות הזאת, כדאי שתפנו עוד היום אל איצקוביץ נכסים בו נמצא מאגר של מגרשים למכירה.

אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שיש להם הרבה ניסיון שעוסקים בתחום הספציפי והמיוחד של מגרשים.
אנו בעלי הבנה, ידיעה וגישה בתחום המגרשים.
ניתן לכם שירות יעיל ומהיר, אנחנו וותיקים בתחום ובעלי ניסיון רב, נעשה הכול כדי לתת את הטוב ביותר לכל לקוח וזה אומר יחס אישי, לבביות, זמינות ושירות. הגיע הזמן לקנות מגרש ולבנות עליו בית לכל המשפחה, אז למה אתם מחכים?

דירות בכפר יונה

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של דירות למכירה בכפר יונה / דירות גג בכפר יונה, דירות פנטהאוז בכפר יונה, דירות דופלקס בכפר יונה.

לרוכשים / למשקיעים בכפר יונה – דירה למכירה בכפר יונה / דירות להשקעה בכפר יונה / נכסים למכירה בכפר יונה .

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בכפר יונה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

דירות להשקעה בכפר יונה

לרוכשים / למשקיעים בכפר יונה – דירה להשקעה בכפר יונה – אנו ממשרדי תיווך מובילים וכל מה שצריך לדעת על נדל״ן ומכירה דירות יד שניה ממתווכים.
נכסים להשקעה בכפר יונה , הידע הרחב שלנו מבוסס על מאפייני השוק. דירות להשקעה בכפר יונה ליווי מלא ואישי, 20 שנות ניסיון בתיווך, צוות מתווכים מקצועי ומיומן. נכסים למכירה בהרצליה .

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור כפר יונה שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן בכפר יונה – דירות, דירות גג, דירות פנטהאוז, דירות דופלקס, קרקעות, משרדים ונכסים באזור כפר יונה.

למכירה דירות פנטהאוז בכפר יונה

אז כן, גם בכפר יונה נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז בכפר יונה למכירה / למכירה דירות פנטהאוז בכפר יונה / פנטהאוז בכפר יונה למכירה / למכירה פנטהאוז בכפר יונה / פנטהאוזים בכפר יונה / פנטהאוזים למכירה בכפר יונה.

למכירה דירות גג בכפר יונה

אז כן, גם בכפר יונה נמכרות דירות גג ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות גג בכפר יונה למכירה / למכירה דירות גג בכפר יונה / דירת גג בכפר יונה למכירה / למכירה דירות גג בכפר יונה / דירת גג בכפר יונה / דירות גג למכירה בכפר יונה.

למכירה דירות דופלקס בכפר יונה

אז כן, גם בכפר יונה נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס בכפר יונה למכירה / למכירה דירות דופלקס בכפר יונה / דופלקס בכפר יונה למכירה / למכירה דופלקס בכפר יונה / דופלקסים בכפר יונה / דופלקסים למכירה בכפר יונה.

בתים בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור בית בכפר יונה? קניית בית בכפר יונה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי בכפר יונה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה בכפר יונה / בית למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מחירים של בתים בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית בכפר יונה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים בכפר יונה / למכירה בית בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי בכפר יונה? קניית בית פרטי בכפר יונה אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי בכפר יונה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה בכפר יונה / בית פרטי למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי בכפר יונה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים בכפר יונה / למכירה בית פרטי בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי בכפר יונה? קניית דו משפחתי בכפר יונה אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי בכפר יונה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה בכפר יונה / דו משפחתי למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי בכפר יונה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור קוטג' בכפר יונה? קניית קוטג' בכפר יונה / קניית דירת קוטג' בכפר יונה אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' בכפר יונה / מכירת דירת קוטג' בכפר יונה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים בכפר יונה / קניית קוטג'ים בכפר יונה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה בכפר יונה / דירת קוטג' למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' בכפר יונה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' בכפר יונה / למכירה דירת קוטג' בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות בכפר יונה

מחפשים לקנות או למכור וילה בכפר יונה? קניית וילה בכפר יונה / קניית וילות בכפר יונה אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה בכפר יונה / מכירת וילות בכפר יונה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות בכפר יונה / קניית וילות בכפר יונה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה בכפר יונה / וילות למכירה בכפר יונה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה בכפר יונה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה בכפר יונה שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה בכפר יונה / למכירה וילות בכפר יונה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

למכירה בפרויקט שביל הזהב / יערה
₪4580000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה 5 חדרים בפרויקט שביל הזהב / יערה ללא תמ"א פלוס חדר כביסה בנפרד, 2 חדרי אמבטיה + שירותי אורחים, 141 מטר מרובע, מעלית שבת, לובי מרווח, 2 חניות מקורות תת קרקעי ומחסן גדול בשיווק איצקוביץ נכסים

דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה
₪5200000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי ברעננה - דופלקס 4 חדרים בגדוד העברי למכירה 174 מטר מרובע, 2 מרפסות שמש, דירה מרווחת ומשודרגת ברמה גבוהה, קומה 4, מעלית שבת, 2 חניות נפרדות, מחסן, 2 יחידות הורים, למעלה ולמטה, יציאה נפרדת למרפסת בג

למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה
₪5000000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
פנטהאוז למכירה ברחוב בורוכוב ברעננה - למכירה פנטהאוז בבורוכוב ברעננה, 5 חדרים, 130 מטר מרובע, 30 מטר מרובע מרפסת שמש, מערבית, 2 חניות ומחסן, לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה דופלקס באור יהודה
₪4100000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה דופלקס 5 חדרים ברחוב הצפריר אור יהודה - 140 מטר מרובע , חניה, קומה 15 נוף פתוח בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון וידיאו ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים
₪3250000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה בבורוכוב רעננה 3 חדרים - 3 חדרים למכירה בבורוכוב רעננה, 80 מטר מרובע, 25 מטר מרובע מרפסת שמש 2 חניות ומחסן לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בחומש הוד השרון
₪3250000

למכירה


4 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה בהוד השרון 4 חדרים ברחוב החומש הוד השרון, מרפסת שמש, 2 חניות, מחיר 3,250,000 בשיווק איצקוביץ נכסים לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה בית 8 חדרים ברעננה
₪16200000

למכירה


8 חדרים
|
בית 8 חדרים עם בריכה ברעננה למכירה , למכירה בית מפואר 8 חדרים ברעננה , 400 מטר מרובע בנוי על מגרש של 440 מטר מרובע בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה ברחוב בר אילן ברעננה
₪3900000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת 5 חדרים ברחוב בר אילן ברעננה 140 מטר מרובע, כיוונים דרום מערב, 2 חניות רגילות, עורפית ושקטה

3 חדרים למכירה ברעננה
₪2900000

למכירה


3 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים למכירה - למכירה בשכונת 2005 דירת 3 חדרים עם חניה ומחסן למכירה

למכירה 5 חדרים בנווה זמר
₪4150000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
דירת 5 חדרים בנווה זמר רעננה למכירה קומה ראשונה ברחוב נעמי שמר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 4 חדרים ברעננה
₪2990000

למכירה


4 חדרים
|
ברחוב הר סיני ברעננה דירה למכירה 4 חדרים, מעלית וחניה, קומה שניה. לסירטון - https://youtu.

דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה
₪5100000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת גן בנווה זמר רעננה - דירת גן למכירה בנווה זמר רעננה 133 מטר מרובע, 60 מטר מרובע הגינה. מחסן, שתי חניות מקורות, לא עוקבות.
68 נכסים סך הכלנכסים בדף