הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות חדשות בנתניה – פרויקטים חדשים בנתניה

בשנים האחרונות נמכרות מדי שנה אלפי דירות קבלן בנתניה ופרויקטים בנתניה, במחירים אטרקטיביים והתשואה השנתית בעיר עומדת על 4%-3% לערך.

נתניה היא עיר מבוקשת עם אוכלוסייה איכותית ואחת המרכזיות בישראל, בין היתר בגלל השתייכותה למטרופולין השרון וקרבה לגוש דן.

נתניה משמשת כמרכז מסחרי, שיווקי ותרבותי תוסס, וחיי הפנאי שהיא מציעה נמצאים בצמיחה מתמדת. כל הזמן נבנים פרויקטים חדשים בנתניה, כך שכדאי לפקוח עיניים ולחפש הזדמנויות טובות לרכישה.

בעזרת הצוות המקצועי של איצקוביץ נכסים תוכלו למצוא דירות חדשות בנתניה, דירות גג בנתניה, דירות פנטהאוז בנתניה, דירות דופלקס בנתניה במחירים הנוחים בישראל.

לאיצקוביץ נכסים יש את הידע והניסיון של למעלה מעשרות שנים בתחום הנדל"ן בכלל ובנתניה בפרט.
אנחנו דוגלים במקצועיות ואיכות ללא פשרות.

דירה מקבלן בנתניה

מה שעושה את נתניה ליותר מוצלחת זה בעיקר פרוייקטים חדשים שהובלו ע"י קבלנים עם מוניטין גדול, אנשים שזיהו את נתניה כמקום שממנו אפשר להניב פירות בצורה הטובה ביותר באזור המרכז.

במשרדנו תמצאו רשימה של דירות חדשות בנתניה מחירים שאתה יכול למצוא במקום אחר. דירה מקבלן בנתניה, מאפשרת לגור בעיר בעלת מוסדות חינוך מעולים. גם סביבת נתניה היא בעלת ביקושים, לכן גם דירה בשרון, נחשבת לבעלת ביקוש.

דירות מקבלן

לדירות קבלן יש יתרונות יחודיים – הבניין של דירות חדשות מקבלן הוא חדיש ומעוצב, הן בעלות ממ"ד (מרחב מוגן דירתי).

בניין חדש הוא בעל גינה מטופחת, מעלית נוחה, שביל גישה נוח, וחניות לדיירים, בדירה מקבלן יש מטבח שהוא חדיש, מעוצב, ונוח להכנת אוכל.

דירות חדשות מקבלן עמידות יותר בפני רעידות אדמה, בשל עמידה בתקנים שהם חדשים יותר ומחמירים יותר.

דירות מקבלן בנתניה שהן במגדלי מגורים

בשנים האחרונות נבנים מגדלי מגורים רבים, שבהם יש דירות מקבלן.
היתרונות של מגורים במגדלים, הם רבים, מה שמביא לביקוש.

מגדל מגורים נבנה באיכות בנייה גבוהה במגדלי המגורים יש: חנייה שהיא תת קרקעית, מחסן לכל דירה, מעליות מהירות, מרפסות שמש גדולות, גינה שהיא מטופחת.

הנוף שנשקף ממגדל מגורים, הוא לעתים רבות מרהיב במיוחד בקומות הגבוהות שזוכות גם לאוויר צח יותר ולכן הן יקרות יותר.

בדירות חדשות מקבלן בנתניה קיימות נקודת טלפון וטלוויזיה בכל אחד מחדרי הדירה, הדירה מרוצפת באריחים גדולים של גרניט פורצלן, ישנם בדירה ברזי פרח מעוצבים, יש דלת כניסה איכותית ומעוצבת לכל הדירות במגדל, בכל הדירות שבמגדל יש שיש קיסר במטבח, יש הכנה למערכת קולנוע ביתי, יש לובי מרשים בכניסה למגדל, יש בדירה דלתות פנים מעוצבות, יש בדירה חלונות גדולים, תריסים חשמליים.

לכל דירה במגדל יש אינטרקום טלוויזיה, ארונות מטבח שהם עמידים ומעוצבים, יש אספקת חשמל עם שלוש פזות שמאפשר הפעלה של מכשירים יוקרתיים ואפשרות הפעלת מספר מכשירי חשמל בה בעת, יש ארונות אמבטיה שהם איכותיים ויפים, יש בדירה שני חדרי רחצה מצוידים באסלות תלויות ובמכלי הדחה סמויים, יש בדירה תקרה גבוהה, החלונות של הדירה עשויים מזכוכית מבודדת, הכנה למערכת מיזוג אוויר מרכזית, יש בדירה תריסים חשמליים חדישים וחרישיים בחלון הסלון של הדירה וגם בחלון חדר השינה של ההורים.

מציאת דירות חדשות בנתניה

במשרד תיווך איצקוביץ נכסים ניתן למצוא דירות חדשות למכירה בנתניה בפרויקטים שונים ברחבי העיר אשר מוצעות לרכישה במחירים אטרקטיביים. ישנו ביקוש רב עבור דירות חדשות למכירה בנתניה לכן ההיצע הולך וגדל, ונבנים בכל עת פרויקטים נוספים המכילים דירות חדשות למכירה בנתניה המוצעות למכירה לקהל הרחב.

מציאת דירות חדשות בנתניה -ישנם אנשים רבים אשר מעולם לא גרו בנתניה אך מחפשים לרכוש דירות חדשות בנתניה מאחר והם רואים את העיר כמקום איכותי לגדל בו משפחה ולחיות בו שנים רבות.

בנתניה תמצאו אנשים שאינם מתפשרים לא על המיקום המרכזי ולא על איכות החיים הגבוהה. פנו אלינו עוד היום ונסייע לכם למצוא דירות חדשות בנתניה –

09-7413300