הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

התחדשות עירונית רעננה

פינוי בינוי רעננה – המדריך להתחדשות עירונית ברעננה – פינוי בינוי ברעננה

מיקומה של רעננה באזור השרון באזור המרכז, הופכת אותה לעיר מבוקשת לפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ברעננה – פינוי בינוי ברעננה.

בעבר, סגנון הבנייה ברעננה היה מאופיין בעיקר בבתים פרטיים ובבניינים נמוכים, הגידול באוכלוסייה, לצד ריבוי מקומות התעסוקה, התפתחות אזור התעשייה ברעננה וחברות גדולות ורבות שממוקמות בה מעלים באופן דרמטי את הביקוש לדירות בעיר, אשר מתאימות בעיקר למשפחות.

ברחוב אחוזה במרכז רעננה שנחשב לרחוב הראשי והמסחרי, יאפשרו פרויקטים של תמ"א 38 רבים תוך הקפדה על בניית חניונים תת קרקעיים כדי לפתור בעיות חניה.

תוכנית רע/1010ב

תוכנית רע/1010ב עוסקת בעיצוב וחדשנות של רעננה, חיי קהילה ואיכות חיים, יצירת נוף עירוני תוסס והרמוני.

רעננה היא מהערים המובילות בהתחדשות עירונית. פינוי בינוי בשרון ובכלל זה פינוי בינוי ברעננה הולך ותופס תאוצה – רעננה מובילה את פרויקט פינוי-בינוי שבו הדיירים עוברים לדירותיהם החדשות לפני ההריסות.
בין הפרויקטים העיקריים: תוכנית 1010ב .

למצגת תוכנית 1010ב יש להקיש על הקישור.

ליווי דיירים בפרויקט פינוי בינוי רעננה

משרדנו דואג שהדיירים יבחרו קבוצת ייצוג למתחם – נציגות דיירים, מוצא לדיירים את עורך הדין לפינוי בינוי , כזה שייעודו העיקרי לייצג דיירים ולשמור על האינטרסים שלהם לשמירת זכויותיהם.

תמ"א 38 ברעננה

התחדשות העירונית באה לידי ביטוי בפרויקטים שונים של תמ"א 38 ברעננה , בכתבה שפורסמה באתר TheMarker פורסם שמישמים תמ"א 38 לסוגיו ב43% מהבניינים הישנים בעיר.

איך מתחילים הליך תמ"א 38 ברעננה ?

בדקו תחילה בעירייה אם הבניין שלכם נמצא באזור עליו חלה תוכנית התחדשות עירונית, לאחר מכן, הדבר הראשון שאליו צריכים לחתור הוא הסכמת דיירים לביצוע הפרויקט.
כיום נדרש רוב של 2/3 מדיירי הבניין כדי להניע ולהתקדם בתהליך. ע"פ חוק, במידה ויש רוב של 2/3, גם אם יש דיירים סרבנים המתנגדים לביצוע הפרויקט, המפקח על המקרקעין יכול לכפות עליהם את ביצוע הפרויקט .
מומלץ להקים נציגות, לבחור עורך דין שייצג את הדיירים ורק אחר כך לבחור את קבלן הביצוע והצעותיו על פי מכרז בליווי העורך דין. בניין שמועמד לתמ"א 38 מחוזר על ידי יזמים והפיתוי שמציעים גדול אך על מנת לממשו נדרש לפעול בליווי צמוד של העורך דין כדי לממש הבטחות.

משרדנו ביחד עם העורך דין לייצוג דיירים בפינוי בינוי עורך מכרז בין שלושה קבלנים ויחד עם העורך דין והנציגות מחליטים איזה מבין הקבלנים לקחת.

מהו הליך פינוי בינוי

פינוי בינוי הוא תהליך במסגרת התחדשות עירונית שבו הורסים בניינים ישנים ומפנים את הדיירים למקום מגורים חלופי ובונים במקומם בניינים חדשים ומחוזקים לפי תקני בנייה מחמירים ועדכניים יותר, גבוהים יותר ועם יותר דירות מהבניינים שנהרסו בעלי מפרט טכני מתקדם, מרפסת שמש וממ"ד, חניון תת קרקעי ולעיתים גם מחסנים.
התוכנית לוקחת בחשבון שיקולים נוספים כגון גינות ושטחים ירוקים, מרכזי קניות, בתי ספר וגני ילדים, פתרונות תחבורה ועוד.

זה הזמן להתארגן: מתחמי פינוי בינוי צצים בכל פינה – נצלו את תנופת פרוייקטים של התחדשות עירונית
חידוש מתחמים גדולים העתיד כבר כאן – להרוויח בגדול.

פנו עכשיו אל גיל איצקוביץ ותעלו על גל ההצלחה והבית שלכם יהיה חדש, משודרג ושווה הרבה יותר מהנוכחי.

מה קורה בסיום הבניה בהליך פינוי בינוי

בסיום הבנייה הדיירים חוזרים לדירתם בבניין החדש ויקבלו דירה חדשה – הדירה שיקבלו בדרך כלל גדולה יותר מהדירה המקורית שפינו אך לא בהכרח, אך בטוח ששוויה גבוה הרבה יותר מדירתם הישנה.

מרכז העיר ברעננה – מיקום מרבית הפרוייקטים – שכונת קרית דוד רמז וקרית ויצמן

רוב הפרויקטים של פינוי בינוי רעננה ממוקמים במרכז העיר – שכונות קרית דוד רמז וקריית ויצמן.
איצקוביץ נכסים – יזם פינוי בינוי ברעננה – בחירה נכונה של יזם מקצועי תבטיח התקדמות מהירה של כל שלבי הפרויקט.
לא מומלץ לבחור בצורה אקראית ולא אחראית יזמים וחברות בניה שאינם בעלי ידע וניסיון – איצקוביץ נכסים מומחה בתחום ויסייע לכם לצלוח את הפרוייקט.

כיצד משפיע הליך פינוי בינוי על איכות החיים ברעננה

התושבים ברעננה נהנים ממראה הבניינים החדשים, בתי קפה, גני ילדים ובתי ספר, פארקים ושטחים ירוקים, אשר הופכים את העיר לתוססת ואטרקטיביות יותר
מלבד העלייה בערך הנכסים ישנה גם התגברות במשיכת תושבים נוספים לעיר.

כמה זמן לוקח הליך הפינוי בינוי?

פרוייקטים של פינוי בינוי כוללים שלבים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים שנמשכים שנים ארוכות, מרבית הפרויקטים של פינוי בינוי רעננה אורכים בין 8 ל 10 שנים. התאזרו בסבלנות והתחילו להניע תהליך.