הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

דירות למכירה בהרצליה

דירות למכירה בהרצליה

מחפשים דירה בהרצליה? דירה למכירה בהרצליה ? מחפשים בתים למכירה בהרצליה?

איצקוביץ נכסים מציע לכם מבחר של – נכסים בהרצליה למכירה / נכסים למכירה בהרצליה / דירות למכירה בהרצליה / דירה למכירה בהרצליה / בתים למכירה בהרצליה / קניית דירה בהרצליה / מכירת דירה בהרצליה.

למכירה דירות דופלקס בהרצליה

אז כן, גם בהרצליה נמכרות דירות דופלקס ויש להן ביקוש רב. במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות דופלקס בהרצליה למכירה / למכירה דירות דופלקס בהרצליה / דופלקס בהרצליה למכירה.

למכירה דירות פנטהאוז בהרצליה

אז כן, גם בהרצליה נמכרות דירות פנטהאוז ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות פנטהאוז בהרצליה למכירה / למכירה דירות פנטהאוז בהרצליה / פנטהאוז בהרצליה למכירה / למכירה פנטהאוז בהרצליה / פנטהאוזים בהרצליה / פנטהאוזים למכירה בהרצליה.

דירות להשקעה בהרצליה

לרוכשים / למשקיעים בהרצליה – דירה להשקעה בהרצליה – אנו ממשרדי תיווך מובילים וכל מה שצריך לדעת על נדל״ן ומכירה דירות יד שניה ממתווכים.
נכסים להשקעה בהרצליה , הידע הרחב שלנו מבוסס על מאפייני השוק. דירות להשקעה בהרצליה ליווי מלא ואישי, 20 שנות ניסיון בתיווך, צוות מתווכים מקצועי ומיומן. נכסים למכירה בהרצליה .

למכירה דירות גג בהרצליה

אז כן, גם בהרצליה נמכרות דירות גג ויש להן ביקוש רב.
במאגר הנכסים של איצקוביץ נכסים ניתן למצוא לא מעט דירות גג בהרצליה למכירה / למכירה דירות גג בהרצליה / דירת גג בהרצליה למכירה / למכירה דירות גג בהרצליה / דירת גג בהרצליה / דירות גג למכירה בהרצליה.

כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בהרצליה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".

אנו גאים לשרת את לקוחותינו במציאת / קניה ומכירה של נכסי נדל"ן באזור הרצליה שסוגר רבה עסקאות מכר של – נדל"ן בהרצליה – דירות, בתים, קרקעות, משרדים ונכסים.

לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בהרצליה?

כמתבקש מעיר כמו הרצליה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בהרצליה, מתווכים העוסקים במכירת דירות בהרצליה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בהרצליה.

כל מי שמחפש – דירות למכירה בהרצליהתיווך דירות בהרצליה – יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

דירה למכירה בהרצליה

מכירת דירה בהרצליה הינו מעשה בעל חשיבות גבוהה – הוצאה לשוק של דירות למכירה בהרצליה , כשהמפרסם כותב דירה למכירה בהרצליה זה כבר נותן לו אפשרות להגיע לקונים פוטנציאלים רבים שמשוועים לבצע קניית דירה בהרצליה , מחפשים נדל"ן לקניה בהרצליה או השכרת דירה בהרצליה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של חוף ים מרהיב עם מרינה יפיפייה ועתיד מזהיר.

רוצים למכור דירה בהרצליה? רוצים למכור בית בהרצליה?

למוכרי דירות ובתים בהרצליה – כל אדם שבבעלותו דירה ושבכוונתנו למכור, ושואל עצמו "מה עליי לעשות בכדי למכור את הדירה בהרצליה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר".
לנו ב"איצקוביץ נכסים" יש שיטה ייחודית, עליה אנו מבססים את שיווק הדירות ומכירתן. ואתם רק צריכים להצטרף אלינו וליהנות ממנה.

איזה נדל"ן אטרקטיבי אפשר למצוא בהרצליה?

פרסום של – דירות למכירה בהרצליה

כמתבקש מעיר כמו הרצליה, יש בה גם פוטנציאל נדל"ני גדול מאוד ומגוון נכסים, כך שמעבר לכל פינה תמצאו סוכנות נדל"ן בהרצליה, מתווכים העוסקים במכירת דירות בהרצליה בין אם אתם מבקשים למכור, להשכיר או לשכור דירה ואולי בכלל אתם רוצים למצוא נכס להשקעה או משרד להשכרה בהרצליה.

הוספת דירות למכירה – בטופס למטה תוכלו לכתוב לנו את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס ואנו ניצור אתכם קשר לתיאום ואפשרות הוספת דירתכם למאגר הדירות למכירה ולפרסום.

כל מי שעוסק ב- תיווך דירות בהרצליה יודע שהפוטנציאל האדיר הטמון בעיר הוותיקה תלוי בנכסי היוקרה שנמצאים בה והאוכלוסייה הוותיקה ואיכותית של תושביה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן !

מבלי לגרוע מההיסטוריה המעניינת מאוד של העיר הנפלאה הזו, חשיבות ראשית לקניית דירה בהרצליה, נדלן לקניה בהרצליה או השכרת דירה בהרצליה מעבר לכך היא עניין המיקום המועדף לצידו של חוף ים מרהיב עם מרינה יפיפייה ועתיד מזהיר.

בעסקה גדולה כל כך שמלווה בפרוצדורה ושווה הרבה כסף, חשוב שתכירו ותבינו את עצמכם ואת יכולתכם.
הרבה פעמים אנשים בטוחים שהם יצליחו למכור את הנכס בעצמם כי הם טובים בשיווק / מכירות / משא ומתן.
אך כמו שלא תטפלו בעצמכם בבעיה בריאותית אם אינכם רופאים כך כדאי לפנות במכירת דירה למתווך נדל"ן שיעשה זאת עבורכם.

הניסיון של מתווכים בסגירת עסקאות קודמות, הם מכיר את השטח שבו אתם נמצאים, את הקונים הפוטנציאליים שיש בו וגם את המוכרים האחרים כך שהוא יוכל לפרסם את הדירה שלכם בצורה יותר מדויקת ויעילה ולהתאים לכם קונה .

בנוסף, למתווך עומד הזמן הדרוש כדי להציג את הדירה לקונים שמתעניינים בה. 

דירות להשקעה בהרצליה

מחפשים דירה להשקעה בהרצליה ? במשרדנו תמצאו מגוון של דירות להשקעה בהרצליה עם כל פרטי הנכס הרלוונטיים, כדי שתוכלו לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

לפי שכונות – דירות למכירה בנווה אמיריםדירות למכירה בשביבדירות למכירה בהרצליה פיתוחדירות למכירה בנוה עמלדירות למכירה בנוף יםדירות למכירה ביד התשעהדירות למכירה בגן רש"לדירות למכירה בנחלת עדהדירות למכירה בנווה ישראלדירות למכירה בגני הרצליהדירות למכירה בשיכון דרום .

בתים בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור בית בהרצליה? קניית בית בהרצליה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית פרטי בהרצליה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתים למכירה בהרצליה / בית למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מחירים של בתים בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית בהרצליה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים בהרצליה / למכירה בית בהרצליה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתי קרקע בהרצליה – בית קרקע בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור בית קרקע בהרצליה? קניית בית קרקע בהרצליה הוא אינו דבר של מה בכך/ מכירת בית קרקע בהרצליה אינו עניין של מה בכך.
 היכנסו ל – בתי קרקע למכירה בהרצליה / בית קרקע למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מחירים של בתי קרקע בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית קרקע בהרצליה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתי קרקע בהרצליה / למכירה בית קרקע בהרצליה – איצקוביץ נכסים, המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

בתים פרטיים בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור בית פרטי בהרצליה? קניית בית פרטי בהרצליה אינו דבר של מה בכך / מכירת בית פרטי בהרצליה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – בתים פרטיים למכירה בהרצליה / בית פרטי למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מחירים של בתים פרטיים בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו את הבית הפרטי בהרצליה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה בתים פרטיים בהרצליה / למכירה בית פרטי בהרצליה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של בית פרטי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דו משפחתי בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור דו משפחתי בהרצליה? קניית דו משפחתי בהרצליה אינו דבר של מה בכך / מכירת דו משפחתי בהרצליה אינו דבר של מה בכך.
היכנסו ל – דו משפחתי למכירה בהרצליה / דו משפחתי למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מחירים של דו משפחתי בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו דו משפחתי בהרצליה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה דו משפחתי בהרצליה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של דו משפחתי למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

דירות קוטג' בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור קוטג' בהרצליה? קניית קוטג' בהרצליה / קניית דירת קוטג' בהרצליה אינו דבר של מה בכך / מכירת קוטג' בהרצליה / מכירת דירת קוטג' בהרצליה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת קוטג'ים בהרצליה / קניית קוטג'ים בהרצליה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים
היכנסו ל – קוטג' למכירה בהרצליה / דירת קוטג' למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מחירים של קוטג' בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו קוטג' בהרצליה שמתאים לכם.
חפשו – למכירה קוטג' בהרצליה / למכירה דירת קוטג' בהרצליה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של קוטג' למכירה / דירת קוטג' למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

וילות בהרצליה

מחפשים לקנות או למכור וילה בהרצליה? קניית וילה בהרצליה / קניית וילות בהרצליה אינו דבר של מה בכך / מכירת וילה בהרצליה / מכירת וילות בהרצליה אינו דבר של מה בכך.

עיסקאות של מכירת וילות בהרצליה / קניית וילות בהרצליה הוא עניין שבשיגרה באיצקוביץ נכסים.
היכנסו ל – וילה למכירה בהרצליה / וילות למכירה בהרצליה, צפו בתמונות, מידע, מחירים של וילה בהרצליה, בחרו את הישוב, השכונה ותמצאו וילה בהרצליה שמתאימה לכם.
חפשו – למכירה וילה בהרצליה / למכירה וילות בהרצליה – איצקוביץ נכסים, ואנו נסייע לכם כי המקצועיות והניסיון שלנו יאפשרו את ההתאמה הטובה ביותר של וילה למכירה / וילות למכירה עבורכם.
אנחנו נדאג לך לעסקה הטובה ביותר.

מיון לפי
  • גודל הנכס
  • מחיר
  • תאריך הוספה
רשת
רשימה

דופלקס חדש למכירה ברעננה
₪5700000

למכירה


5 חדרים
|
למכירה דירת דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה - דירת דופלקס 5 חדרים חדשה למכירה ברעננה בשיווק של איצקוביץ נכסים - מרפסת שמש בשטח 138 מ"ר

משרדים למכירה בראשון לציון
₪3630000

למכירה


5 חדרים
|
משרדים למכירה בראשון לציון - למכירה משרדים בראשון לציון בבניין מפואר 220 מ"ר מחולק ל 5 משרדים מתוכם 3 משרדים עם יציאה למרפסת, גמר מלא.

4 חדרים למכירה בבר אילן
₪3300000

למכירה


4 חדרים
|
דירת 4 חדרים למכירה בבר אילן ברעננה, למכירה ברעננה 4 חדרים ברחוב בר אילן , קומה 5 עורפית, 120 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

למכירה 5 חדרים בבר אילן
₪3400000

למכירה


5 חדרים
|
1 חניותParking(s)
למכירה ברעננה 5 חדרים ברחוב בר אילן כולל חניה, 150 מ"ר בשיווק איצקוביץ נכסים

משרד למכירה ברעננה
₪2706000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה משרד ברעננה, משרד למכירה ברעננה, ברעננה משרד למכירה - 123 מ"ר לפי 22000 שקל למ"ר

למכירה 5 חדרים במזרח רעננה
₪4250000

למכירה


5 חדרים
|
2 חניותParking(s)
למכירה במזרח רעננה דירת 5 חדרים משודרגת לנוף פתוח ומקסים כ 140 מ"ר קומה 11 שתי חניות שתי מעליות, יש מעלית שבת, 3 כיווני אוויר

למכירה דירה ברעננה
₪2590000

למכירה


3.5 חדרים
|
למכירה 3,5 חדרים ברעננה ברחוב חפץ חיים 105 מ"ר 2 מרפסות שמש אחת גדולה 15 מ"ר ושניה עורפית 5 מ"ר , קומת קרקע מתוך 6 , מזגנים בחדרים, חדרים מרווחים ומוארים נכס משופץ, ממ"ד גדול, כ"א דרום וצפון. פינוי גמיש לסירטון ביוטיוב - https://youtu.

למכירה ברעננה ברחוב גולומב
₪2590000

למכירה


4 חדרים
|
למכירה 4 חדרים ברעננה ברחוב גולומב קומה ראשונה עורפית ושקטה מעלית וחניה 114 מ"ר

למכירה ברחוב נילי ברעננה
₪7200000

למכירה


1 חדרים
|
למכירה ברחוב נילי ברעננה - בית קרקע למכירה ברעננה רחוב נילי, אדמה פרטית, רחוב הולנדי שקט בחלק הדרום מזרחי של רעננה מגרש 380 מ"ר בנוי 170 מ"ר יש עוד זכויות בניה, לשיפוץ חלקי

דירת גן למכירה ברעננה
₪5500000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דירת גן ברחוב הקישון תקרה מוגבהת 5 חדרים יפיפיה משופצת קומפלט גודל 154 מ"ר פלוס גינה של 100 מ"ר מטופחת ומושקעת במקור היתה 4 מטבח יוקרתי 2 חדרי אמבטיה ושירותים קומה 1 מוגבהת שלושה כיווני אוויר צ/מ/מ פלוס מחסן ענק ומרווח של

הפרויקט ברחוב קצין
₪3183000

למכירה


4 חדרים
|
מחסן
|
1 חניותParking(s)
מבחר נכסים ברחוב קצין ברעננה מגוון דירות 4 / 5 חדרים בגדלים שונים באזור פסטורלי שגובל בבתים פרטיים בדרום מזרח רעננה לאחר תמ"א 38 כולל מרפסת שמש, ממד, מחסן וחנייה.

דופלקס למכירה ברעננה
₪4990000

למכירה


5 חדרים
|
מחסן
|
2 חניותParking(s)
למכירה דופלקס ברעננה - דופלקס למכירה ברעננה, ברחוב הפרחים 5 חדרים 2 חניות ומחסן בשיווק איצקוביץ נכסים
67 נכסים סך הכלנכסים בדף

קניית דירה להשקעה

דירה להשקעה בשרון, דירה להשקעה ברעננה, דירה להשקעה בהרצליה, דירה להשקעה בכפר סבא, דירה להשקעה בהוד השרון, דירה להשקעה ברמת השרון, דירה להשקעה בנתניה

קרא עוד »

מכירת דירה בהרצליה

מכירת דירות בהרצליה איך מוכרים דירה בהרצליה ? החלטתם שהגיע הזמן למכור את דירה בהרצליה בה אתם חיים כבר הרבה שנים? מכירת דירה בהרצליה זה

קרא עוד »

אודות

תיווך נדל"ן אודות חברת איצקוביץ נכסים נוסדה ע״י גיל איצקוביץ, גיל עבד בתחום הייטק בעבר ומביא את יתרונותיו דרך השילוב של הייטק והנדל״ן. משרדנו עוסק

קרא עוד »

הוספת נכס בהרצליה למכירה

רוצים להוסיף את דירתכם למאגר דירות למכירה בהרצליה ? 

הוסף נכס למכירה בהרצליההוספת נכס למכירה בהרצליההוספת דירות למכירה בהרצליה – הוסף דירה למכירה בהרצליההוספת דירות בהרצליה למכירה – הוספת דירה למכירה בהרצליה

צרו קשר – התקשרו אל סוכנות נדל"ן בהרצליה

הוספת נכס למכירה בהרצליה – הוסף נכס בהרצליה למכירההוספת נכס בהרצליה למכירההוסף דירה בהרצליה למכירההוספת דירה בהרצליה למכירה

052-2236767

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם :