הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

09-7413300

מאמר בסיטי פורטל רעננה

מאמר בסיטי פורטל על איצקוביץ נכסים :

כמעט לכל אחד מאיתנו יש סיפורים על הדרך וההחלטות שהביאו אותו לעסוק בסופו של דבר במה שהוא בוחר ואוהב.

גיל איצקוביץ נולד ברעננה לפני 41 שנים , בילה כאן בכל חייו ותמיד ידע שהוא ימשיך לחיות כאן – גם כיום שהוא נשוי ואבא לשני ילדים, הוא עדין רענני גאה.

הדרך של גיל התחילה במקום שהוא רחוק מאד מעולם הנדל”ן -במשך 20 שנה הוא היה איש הייטק – למרות ההצלחה בתחום, גיל הרגיש שהוא עדין לא נמצא במשבצת הנכונה עבורו ולפני כשש שנים, החליט להקים את חברת איצקוביץ נכסים.

החברה עוסקת בשיווק דירות ובתים באזור השרון (עם דגש על רעננה) והם אף מתמחים בתחום המסחרי.

המשרד מציע דירות יד שנייה, דירות חדשות, דירות תמ”א 38, בתי יוקרה, מגרשים לבנייה, כאשר ברעננה המשרד פעיל במיוחד בנוה זמר ובשכונת 2005.

במסגרת שיווק הנכס, המשרד לוקח על עצמו את הפרסומים בעיתונים השונים, תליית שלטים, הפצת גלויות, פרסומים באתרים השונים, צילומים של הנכס והפצה לכלל סוכני הנדל”ן של רעננה. כמו כן, המשרד מבצע ניתוח השוואתי של מכירי נכסים דומים באזור, מצב השוק באזור, הכנת הבית במידת הצורך ואף ייעוץ משפטי ופיננסי.

כמובן שהמשרד בראשות גיל גם לוקחים חלק בתהליך הייצוג מול קונים פוטנציאלים וניהול המו”מ.

גיל הביא עימו ראייה מעט אחרת מהסטנדרט בשוק והוא באמת ידוע כמי שמספק שירות אחר ממה שאנו רגילים לקבל בתחום התיווך. הוא מתגאה לדוגמא בכך שניתן לבטל טופס בלעדיות בכל עת. מאד לא טריוויאלי לתחום.

בנוסף לשירות, ניתן לראות את לוגו החברה מתנוסס בגאון במגוון אירועים כי כשאתה פטריוט רענני כמוהו, אתה גם לוקח את זה רחוק יותר וגיל החליט להפוך נותן החסות הרשמי של עירוני רעננה בכדורסל.

לקוחות שביקשנו לחוות את דעתם על גיל מסרו בין היתר “היינו כל מרוצים שהוא מכר לנו את הבית כל כך מהר לשביעות רצוננו ועם המחיר שרצינו” (אביבה וישניה).

גלעד ומאיה לנדאו מסרו “גיל גדל פה והוא מכיר היטב כל שכונה ושכונה וכל רחוב ורחוב ובניין ובניין וההיסוטוריה שלו. גיל מצא לנו קונים לדירה”.

רבקה יצחק אמרה “ניסינו במשך כחודשיים למכור את הנכס בכוחות עצמנו אבל זה דרש מאיתנו המון זמן מאמץ, כוחות וסבלנות שלא היתה לנו ואז פנינו לגיל ותוך משהו כמו שבוע ימים, מכרנו את הנכס”.

בקיצור, טוב לדעת שאם אתם מחפשים נכס לקנייה או השכרה – בין אם זה בית, דירה, מסחרי, שטח או יזמות – יש לכם בית לנדל”ן ברעננה – איצקוביץ נכסים בהובלת גיל איצקוביץ.

למאמר: תיווך נדל"ן בשרון

מאמר בסיטי פורטל איצקוביץ נכסים
מאמר אודות מתווך נדלן בשרון גיל איצקוביץ